جوادی: وظیفه فدراسیون ناشنوایان آماده‌سازی‌ تیم‌ها است/تغییر هیات بدنسازی تصمیم سیستمی بود

تهران- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران درباره نقش فدراسیون ناشنوایان در بازی‌های آسیایی گفت: مسئولیت تمام مسابقات بزرگی که به صورت رویدادهای چند رشته‌ای برگزار می‌شود، به عهده استاندار و نقش اصلی فدراسیون نیز آماده‌سازی تیم‌ها است.

به گزارش ایرنا، دهمین دوره بازی‌های آسیایی ناشنوایان با حضور بیش از ۲۵ کشور طی روزهای ۲۴ مهر تا ۸ آبان ماه ۱۴۰۳ به میزبانی تهران برگزار خواهد شد.

براساس اعلام ستاد برگزاری این رقابت‌ها، این بازی‌ها در رشته‌های کشتی آزاد، فرنگی، جهت‌یابی، والیبال، والیبال ساحلی، کاراته، تنیس روی میز، تکواندو، تنیس، فوتبال، فوتسال، دوچرخه‌سواری پیست، دوچرخه‌سواری کوهستان، بولینگ، جودو، تیراندازی، دوومیدانی، بدمینتون، بسکتبال، شنا، شطرنج، گلف و هندبال انجام خواهد شد و محل برگزاری مسابقات، سالن‌های مجموعه ورزشی آزادی، مجموعه شیرودی و آفتاب انقلاب پیش‌بینی شده است.

علی جوادی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به میزبانی بازی‌های آسیایی ناشنوایان در تهران عنوان کرد: مسئولیت مسابقاتی که به صورت رویدادهای چند رشته‌ای برگزار می‌شود، بر عهده استاندار است و این یک رویه معمول در همه کشورهاست. طبق ابلاغ وزیر ورزش، استاندار تهران باید مسئولیت این بازی‌ها را بر عهده بگیرد که همه ظرفیت‌های امنیتی، خدماتی و... را هماهنگ کند که در کنار سایر مسئولیت‌های استانداری، کار ساده‌ای نیست.

وی افزود: دبیر ستاد هم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران است که هماهنگی همه عوامل ورزشی مورد نیاز با استانداری را انجام خواهد داد تا بهترین میزبانی را داشته باشیم. حدود ۳ هزار نفر در این رویداد دخیل هستند و اساسا فدراسیون در اندازه‌ای نیست که بتواند چنین رویدادی را مدیریت کند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران ادامه داد: نقش اصلی فدراسیون آماده‌سازی تیم‌ها است تا نمایندگان کشورمان با شرایط مطلوبی در رویدادها حاضر شوند. رویدادهای تک رشته‌ای را نباید با رویدادهای شبه المپیکی مقایسه کرد که البته فدراسیون‌ها در میزبان‌های تک رشته‌ای نیز کمک می‌گیرند و با دستگاه‌ها اجرایی همکاری دارند. فکر نمی‌کنم فدراسیون هم فکر کند که چنین مدیریتی تحمیل شده؛ در واقع ظرفیت فدراسیون تنها در حد پشتیبانی تیم‌های خودش است. البته در تمام جلسات رئیس فدراسیون حضور دارد و نقطه نظرات را بیان می‌کنند.

جوادی: وظیفه فدراسیون ناشنوایان آماده‌سازی‌ تیم‌ها است/تغییر هیات بدنسازی تصمیم سیستمی بود

وی در بخش دیگری درباره وضعیت ورزشگاه تختی نیز توضیح داد: ۲ بخش کلی در این مجموعه ورزشی داریم که یکی بخش استادیوم فوتبال است و دیگری نیز سایر قسمت‌های ورزشی است. استادیوم فوتبال را به طور کامل آماده کردیم و هزینه‌های زیادی برای چمن، سیستم نورپردازی، آبرسانی، صوت و جایگاه تماشاچیان انجام شده است.

جوادی خاطر نشان کرد: فقط گیت‌های ورودی باقی مانده که باید نصب شود و پس از آن باید تسویه حساب‌ها را انجام دهیم تا بازی‌ها لیگ برتر بتواند در این استادیوم برگزار شود. البته پیست تارتان نیز باید عوض شود تا بشود مسابقات در آن برگزار کرد.

وی در مورد تغییر مدیریت هیات بدنسازی استان تهران خاطر نشان کرد: با توجه به درگیری‌های قناعتی در انتخابات و خستگی او یک تصمیم سیستمی گرفته شد و او هم با این تصمیم همراهی کرد تا مدیریت هیات بدنسازی تهران به شخص دیگری سپرده شود. سرپرست به دنبال برگزاری مجمع عادلانه و بی‌طرفانه است. حواشی همیشه همراه ورزش است اما در این انتخابات هم از بزرگان خواهش می‌کنیم که در کنار ما باشند و هم با تبیین درست در تلاش هستیم که حواشی را کم‌تر کنیم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار ورزش

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha