ستاد ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ در ساری تشکیل شد

ساری - ایرنا - مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از برنامه‌ریزی و انجام مقدمات برای برپایی میز خدمت و ستاد ارتباطات مردمی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی طی سه روز آینده به مناسبت سفر رئیس‌جمهور به مازندران خبر داد.

احسان آهنگر روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ستاد ارتباطات مردمی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در آستانه دور دوم سفر رییس‌جمهور به این استان تشکیل شده و میز خدمت این وزارتخانه از فردا تا پایان روز جمعه با حضور نماینده تام‌الاختیار وزارت فرهنگ در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران برپا می‌شود.

وی افزود: من و همکارانم طی این سه روز با حضور و مدیریت دکتر سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل دفتر ارزیابی و عملکرد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی که به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر فرهنگ در این اداره کل حضور می‌یابد به پرسش‌ها و درخواست‌های مراجعه‌کنندگان پاسخ خواهیم داد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران خاطرنشان کرد: میز خدمت این اداره کل از ساعت ۸ تا ۱۸ روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه برگزار می‌شود و آماده پاسخگویی به همه اهالی فرهنگ و هنر استان هستیم.

آهنگر اظهار کرد: علاوه بر پاسخگویی به اهالی فرهنگ و هنر و متقاضیان خدمات این اداره کل در محل برپایی میز خدمت، کارشناسان این اداره کل در سامانه سامد نیز مستقر می‌شوند و پاسخگوی تماس‌ها و درخواست‌های مردمی هستند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری -۲۷ و ۲۸ اردیبهشت- همراه با تعدادی از اعضای هیئت دولت برای دومین بار به مازندران سفر می‌کند.

بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، سد گلورد، طرح تکمیل آبرسانی به شهر ساری، پارک جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های هفدهمین سفر رئیس‌ دولت سیزدهم در دور دوم سفرهای استانی است.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌هاست.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال اجراست و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha