درخواست‌های مردمی حوزه آب منطقه‌ای مازندران در سفر رئیس‌جمهور بررسی می‌شود

ساری - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای مازندران گفت: همزمان با سفر رئیس‌جمهور به مازندران در پایان هفته جاری در قالب ستاد ارتباطات مردمی صنعت آب و برق مازندران میز خدمت شرکت آب منطقه‌ای مازندران با حضور نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه هفته جاری دایر می‌شود.

حیدر داوودیان روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: ستاد ارتباط مردمی صنعت آب و برق مازندران تشکیل و مقدمات حضور متقاضیان در میز خدمت سه روزه فراهم شده است که طبق برنامه از فردا -چهارشنبه- تا جمعه همکاران ما پذیرای مراجعه‌کنندگان و پاسخگوی پرسش‌ها و تقاضاهای مردم هستند.

وی افزود: میز خدمت شرکت آب منطقه‌ای مازندران فردا و پس‌فردا –چهارشنبه و پنجشنبه- از ساعت ۸ تا ۱۸ و روز جمعه نیز از ساعت ۸ تا ۱۴ در باشگاه برق ساری واقع در بلوار خزر ساری برگزار می‌شود. در این میز خدمت سید محمد موسوی معاون حفاظت و بهره‌برداری و سمانه علاء معاون منابع انسانی، مالی و پشتیبانی شرکت آب منطقه‌ای مازندران به درخواست‌های مراجعه‌کنندگان پاسخ می‌دهند.

به گفته مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای در این میز خدمت سه روزه مریم کارگرنجفی معاون تحقیقات و منابع انسانی وزارت نیرو به عنوان نماینده تام‌الاختیار وزیر نیرو، محمد محمدزاده مدیرکل دفتر بازرسی و نظارت بر عملکرد وزارت نیرو و علی بزرگی معاون مدیرکل حفاظت و بهره‌برداری حوضه اترک و حوضه‌های شمالی شرکت مدیریت منابع آب ایران نیز حضور دارند و پیگیر درخواست‌های مراجعه‌کنندگان می‌شوند.

به گزارش ایرنا، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی روزهای پنجشنبه و جمعه هفته جاری -۲۷ و ۲۸ اردیبهشت- همراه با تعدادی از اعضای هیئت دولت برای دومین بار به مازندران سفر می‌کند.

بهره‌برداری از طرح‌های جدید نهضت ملی مسکن، چندین طرح درمانی، سد گلورد، طرح تکمیل آبرسانی به شهر ساری، پارک جنگلی ۵۰۰ هکتاری ساری و چند طرح عمرانی دیگر و همچنین حضور در جلسه شورای اداری، دیدار با علما، نخبگان و خانواده شهدا و مردم استان بخشی از برنامه‌های هفدهمین سفر رئیس‌ دولت سیزدهم در دور دوم سفرهای استانی است.

سفر نخست آیت‌الله رئیسی همراه با تعدادی از وزرا و اعضای هیئت دولت سیزدهم به مازندران ۲۰ اسفند ۱۴۰۰ انجام شد که علاوه بر دیدار با اقشار مختلف مردم و بازدید از برخی طرح‌های زیرساختی، بهره‌برداری از چندین طرح عمرانی و تعیین تکلیف تعدادی از پروژه‌های نیمه‌کاره و بر زمین مانده، نتیجه آن در نظر گرفتن ۱۷۶ مصوبه برای اجرای طرح‌های مختلف با مجموع اعتبار مصوب بیش از ۱۷۷ هزار و ۸۹۸ میلیارد ریال بود.

از پایان سال ۱۴۰۰ تا کنون افزون بر ۱۲۶ هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های مصوب سفر نخست رئیس‌جمهور مازندران اختصاص یافت که معادل ۷۱ درصد کل اعتبار در نظر گرفته شده برای این طرح‌هاست.

به استناد آمارهای اعلام شده توسط دستگاه‌های اجرایی و استانداری مازندران، از مجموع ۱۷۶ مصوبه سفر نخست رئیس‌جمهور به مازندران ۷۸ مصوبه به طور کامل محقق شده، در ۸۹ مصوبه فرآیند اجرایی طی می‌شود و عملیات اجرایی با پیشرفت فیزیکی طبق برنامه در حال اجراست و اجرای ۹ مصوبه نیز در حال پیگیری است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha