رئیس جمهور ۲ طرح عمرانی ساری را افتتاح می کند

ساری - ایرنا - فرماندار ساری با اشاره به سفر رئیس جمهور به استان مازندران در پایان هفته جاری، از افتتاح ۲ طرح عمرانی در شهرستان ساری توسط آیت الله رئیسی خبرداد.

محمدعلی نوبخت روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در جریان دور دوم سفر هیات دولت به مازندران، ۲ طرح عمرانی مخزن آبرسانی باغ کرمانی و بوستان جنگلی شهید نوبخت ساری با حضور رییس جمهور افتتاح و به بهره برداری می رسد.

بوستان جنگلی شهید نوبخت یا سکوتپه ساری با یکهزار و ۲۶۰ هکتار وسعت، یکی از بزرگترین بوستان های جنگلی حاشیه شهری کشور محسوب می شود. جاده سلامت، پیست دوچرخه سواری، کلبه اقامتی، زمین بازی کودکان، سکوی پرنده نگری، رستوران، برج دیدبانی و زمین های ورزشی از جمله امکانات رفاهی این بوستان جنگلی است.

وی با بیان اینکه سیاست دولت انقلابی سیزدهم، چشاندن طعم خدمت صادقانه و مخلصانه به مردم است، خاطرنشان کرد: تحول در خدمت رسانی و کار و تلاش شبانه روزی سرلوحه کار تمامی مدیران دستگاه های اجرایی است و همگی در یک جبهه واحد و متحد در جهت نشاط اجتماعی حرکت خواهیم کرد.

وی تکمیل طرح های های نیمه تمام را از سیاست های اصلی دولت سیزدهم عنوان کرد و گفت: با اهتمام دولت مردمی سیزدهم، در شهرستان ساری مرکز مازندران نیز در این راستا گام های بلندی برداشته است.

فرماندار ساری تصریح کرد: افتتاح و بهره برداری بیش از ۱۰۰ طرح عمرانی از مجموع ۳۰۰ طرح عمرانی نیمه تمام، بیانگر عزم و همت دولت سیزدهم برای تکمیل طرح های نیمه تمام در مرکز مازندران است.

رئیس جمهور ۲ طرح عمرانی ساری را افتتاح می کند

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha