۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۰:۴۱
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 85476442
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبیین و ترویج آموزه‌های دفاع مقدس نیازمند ارائه هنرمندانه است 

زنجان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان گفت: تبیین و ترویج آموزهای دفاع مقدس در میان نسل جدید، نیازمند بیان و ارائه هنرمندانه است. ‌ 

به گزارش خبرنگار ایرنا، ابوالفضل رفیعی روز سه‌شنبه در نشست شورای هماهنگی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت استان به حماسه آفرینی رزمندگان دفاع مقدس در آزادسازی خرمشهر اشاره کرد و افزود: آزادسازی خرمشهر نقطه درخشانی در تاریخ دفاع مقدس است و از جهت مختلف اهمیت دارد.

وی ادامه داد: علاوه بر ابعاد نظامی، بحث تبیینی این حماسه نیز از اهمیت خاصی برخوردار است و درس ها و آموزهای زیادی به همراه دارد.

رفیعی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس بخشی از تاریخ درخشان کشور است، اظهار کرد: مسیر تقویت هویت ایرانی اسلامی در میان نسل جدید از تکیه بر این گنجینه می گذرد.

تبیین و ترویج آموزه‌های دفاع مقدس نیازمند ارائه هنرمندانه است 

وی خاطرنشان کرد: باید برای انعکاس آموزه های دفاع مقدس در میان همه اقشار جامعه برنامه داشته باشیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار زنجان با بیان اینکه ۱۵۹ شهید از این استان در عملیات بیت المقدس برای آزادسازی خرمشهر به درجه رفیع شهادت نائل آمدند، گفت: برگزاری مراسم یادواره های شهدا اقدامی هویت ساز و موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که باید همه کمک کنند تا به بهترین شکل انجام شود.

رفیعی از افتتاح فاز اول موزه دفاع مقدس در سوم خردادماه امسال خبر داد و افزود: این موزه یکی از مراکز فرهنگی مهم استان خواهد بود که اعتبارات خاصی هم برای تکمیل فازهای بعدی آن پیش بینی شده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha