۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۶:۵۰
کد خبرنگار: 5593
کد خبر: 85475852
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

گالانت: جنگ غزه، زندگی اسرائیلی‌ها را در آینده تعیین خواهد کرد

تهران- ایرنا- وزیر جنگ رژیم صهیونیستی امروز (دوشنبه) جنگ علیه غزه را جنگی «بی‌سابقه» و «سرنوشت‌ساز» برای صهیونیست‌ها دانست.

به گزارش ایرنا به نقل از روزنامه «القدس العربی»، «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در مراسم یادبود نظامیان کشته شده در جنگ، گفت که نتیجه جنگ کنونی در غزه، زندگی صهیونیست‌ها را در دهه‌های آینده مشخص خواهد کرد.

وی جنگ غزه را بی‌سابقه خواند و با وجود ناکامی‌های ارتش رژیم صهیونیستی طی بیش از هفت ماه گذشته در تحقق اهداف جنگ غزه، مدعی شد: این جنگ ادامه خواهد داشت تا ما گروگان‌ها را بازگردانیم و حکومت حماس و توان نظامی آن را از بین ببریم و شکوفایی را به اسرائیل و لبخند را به لب‌های اسرائیلی‌ها بازگردانیم.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی بدون اشاره به ناامیدی مطلق شهرک‌نشینان شمالی برای بازگشت به شهرک‌های خود، گفت که یکی دیگر از اهداف عملیات نظامی رژیم این است ۲۵۰ هزار شهرک‌نشینی که به دلیل جنگ با حزب‌الله مجبور به ترک شهرک‌ها شده‌اند به این شهرک‌ها بازگردند.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت حدود هشت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم اسرائیل طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم صهیونیستی این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی در این مدت نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و حتی همراهی افکار عمومی جهانی را به‌ خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha