درگیری شدید مبارزان فلسطینی با اشغالگران در کرانه‌ باختری/ زخمی شدن ۹ فلسطینی در جنین

تهران-ایرنا- منابع خبری امروز سه شنبه از یورش نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف کرانه باختری و درگیری شدید مبارزان فلسطینی با آنها خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از پایگاه خبری العربی الجدید، نیروهای اشغالگر رژیم صهیونیستی امروز به مناطق مختلفی در کرانه‌باختری یورش بردند.

مبارزان فلسطینی در جریان درگیری با اشغالگران یک بولدوزر صهیونیستی را در شهر طوباس واقع در شمال شرق کرانه‌باختری منفجر کردند.

اشغالگران به منطقه سنجل در شمال شهر رام‌الله نیز یورش برده و تعدادی از فلسطینی‌ها را بازداشت کردند.

برخی رسانه‌ها تصاویری منتشر کردند که نشان می‌دهد اشغالگران در جریان این یورش تعدادی از منازل فلسطینی را تخریب کردند.

همزمان وزارت بهداشت فلسطین در کرانه باختری از زخمی شدن ۹ شهروند فلسطینی در شهر جنین در شمال این منطقه خبر داد و اعلام کرد که وضعیت سه نفر از آنها وخیم است.

در همین حال، گردان جنین وابسته به سرایا القدس از شناسایی یک یگان ارتش رژیم صهیونیستی در اطراف اردوگاه جنین خبر داد و اعلام کرد که درحال نبرد شدید با آنها است.

اشغالگران همچنین یاسمین تیسیر شعبان، اسیر فلسطینی آزاد شده ۴۱ ساله را بار دیگر در منطقه الجلمه واقع در شمال شهر جنین در شمال کرانه باختری بازداشت کردند.

نیروهای اشغالگر به مناطق قصره در جنوب نابلس و ترقومیا در غرب شهر الخلیل در جنوب نوار غزه هم یورش بردند. مناطق دیگری مانند یطا، الشیوخ و سعیر در کرانه باختری نیز شاهد یورش نظامیان صهیونیست‌ بود.

همزمان با جنگ ویرانگر ارتش رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه که تاکنون ده‌ها هزار شهید و مجروح بر جای گذاشته است، مبارزان و جوانان فلسطینی در کرانه باختری نیز در بخش‌های مختلف این منطقه از جمله نابلس، طولکرم، جنین و الخلیل به مقابله با نظامیان رژیم صهیونیستی برخاسته‌اند و کرانه باختری شاهد موجی از تنش‌ها و درگیری‌های میدانی بین فلسطینیان و نظامیان ارتش رژیم اشغالگر و یورش به محله‌ها و بازداشت فلسطینیان توسط صهیونیست‌ها است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha