۲۰ اسفند ۱۴۰۲، ۲۱:۱۲
کد خبرنگار: 762
کد خبر: 85414602
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

امام جمعه موقت تهران : امنیت، استقلال و غیرت کشور مدیون خون شهداست

شهریار - ایرنا - امام‌جمعه موقت تهران در مراسم یادواره شهدای شهرستان شهریار ، امنیت، استقلال و غیرت کشور را مدیون خون شهدا دانست.

به گزارش ایرنا ، یادواره بیش از یکهزار شهید شهرستان شهریار بکشنبه شب با حضور علیرضا فاتحی نژاد فرماندار شهرستان شهریار، حجت‌الاسلام والمسلمین حاج آقا حسینی نوری امام جمعه شهرستان شهریار، جمعی از مسئولین و مردم شهرستان شهریار در امامزاده اسماعیل برگزار گردید.

آیت الله سید احمد خاتمی گفت: امروز ایران امن ترین کشور دنیاست و این امنیت با خون شهدا حاصل شده ، خون بیش از هزار شهید، دشمن را ناکام کرد.

وی افزود: نسل های بعد از انقلاب باید به اعمال و کردار شهیدان توجه نمایند مبارزه با طاغوت ، حفظ و صیانت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت مداری سه درس مهم شهداست.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: شهیدان تنها به دفاع مقدس محدود نمی‌شوند در اتفاقات و اغتشاشات اخیر نیز جوانان پا به میدان گذاشتند تا ریشه فساد و توطئه های دشمن را خنثی نمایند که نام و یاد آنها همیشه زنده و جاودان بر تاریخ جمهوری اسلامی خواهد ماند.

وی افزود: حضور مردم در انتخابات ثابت کرد مردم پای نظام و جمهوری اسلامی هستند با وجود گرانی ها حساب نظام و جمهوری اسلامی جداست لذا مسئولین باید قدردان این مردم باشند و مشکلاتشان را رفع نمایند.

خاتمی تصریح کرد: مردم پیروزی عظیمی را با شرکت گسترده در انتخابات رقم زدند و این پیروزی موفقیتی بزرگ برای نظام جمهوری اسلامی ایران محسوب می شود.

امام جمعه موقت تهران خاطرنشان کرد: موضع حق موضع ولایت است، راه آینده سعادت، سیادت راه شهیدان است و راه شهیدان هم راه ولایت است.

فرماندار شهرستان شهریار:شهریار، شهر یار شهداست

علیرضا فاتحی نژاد در یادواره شهدای شهرستان شهریار شهریار را شهر یار شهدا عنوان کرد.

فرماندار شهرستان شهریار گفت:رویکرد برگزاری یادواره شهدا زنده نگاه داشتن یاد شهدا و معرفی شهیدان والامقام به عنوان الگوهای مقاومت و فداکاری و ایثار به جامعه و به ویژه قشر جوان و نوجوان است.

وی ادامه داد: نسل های پس از انقلاب به دلیل اینکه دوران دفاع مقدس را درک نکرده اند با برگزاری این یادواره ها به عظمت شهدا و علت ایثار و از خودگذشتگی شهدا پی خواهند برد.

فرماندار شهرستان شهریار افزود: باید در طول سال از فرصت معرفی و بزرگداشت شهدا غافل نشد و مطمئنا برگزاری این یادواره ها اثرات ماندگاری در جامعه ایجاد خواهد کرد.

فرماندار شهرستان شهریار تصریح کرد: در طول سال با برنامه ریزی هایی که صورت می گیرد در شهرستان شهریار شاهد برگزاری یادواره های متعددی هستیم که به حول و قوه خداوند استقبال قابل وصفی از این یادواره ها از طرف مردم شهرستان می شود.

رئیس شورای اداری شهرستان خاطرنشان کرد: برگزاری یادواره های شهدا و گرامیداشت نام و یاد آنها و ارج نهادن به مقام خانواده معظم شهدا کمترین ادای دینی است که مسئولین و جامعه موظف به اجرای آن هستند.

شهرستان شهریار در غرب استان تهران قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha