۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۰:۲۴
کد خبرنگار: 5609
کد خبر: 85474928
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

منصوری:‌ در تحلیل کلان کشور شرایط در همه حوزه‌ها نسبت به قبل بهتر شده است

شهریار - ایرنا - معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: ظرفیت های نظامی، پزشکی، علم و فناوری و زیرساخت‌ها و شاخص‌های کلان اقتصادی نسبت به قبل بهتر شده و در حوزه معیشت و کنترل تورم هم با تاسی از شهیدان و خدمت صادقانه از این مشکلات هم عبور خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، محسن منصوری یکشنبه شب در اجلاسیه شهدای دولت استان تهران در مصلی نماز جمعه شهرستان شهریار اظهار کرد: حرکت و سیره شهدا بر مدار ایمان، صداقت و رفتار مومنانه بوده و در دولت ،این ویژگی ها را در دستگاههای دولتی ساری و جاری خواهیم کرد تا هم صادق الوعد باشیم و هم صادقانه کار کنیم.

وی این یادواره را فرصت خوبی برای مدیران دستگاهها و نهادهای دولتی دانست تا با بازخوانی اصول زندگی شهیدان مخصوصا شهدای کارمند دولت و یادگیری اصول مدیریتی از آنها، درس هایی همچون نوع دوستی، ولایت پذیری و فرهنگ رسیدگی به مردم را در دستور کار قرار بدهند.


معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: صحبت از شهید، صحبت از عشق و اخلاص و وارستگی است و ما در شهرستان های استان تهران شهدایی داریم که مانند شهید صدرزاده تاریخ ساز شده و در تقویت محور مقاومت ماندگار شدند.

منصوری، فرمایش رهبری درباره این شهید را بی نظیر و حکمت آموز اعلام کرد و گفت: شهید صدرزاده ره صد ساله را یک شبه پیموده و ما در واقع شهدا را از دست نداده ایم بلکه آنها فراتر از زمان، همیشه اثرگذار بوده و دست گیر ما هستند.

معاون رئیس جمهور، عظمت نظام جمهوری اسلامی ایران را که روز به روز به آن اضافه می شود و با اقتدار از بزنگاه ها و مهلکه ها عبور می کند را مرهون خون پاک شهدا و توجه خاص آنها عنوان کرد.

منصوری شهیدان را دارای ارج و قرب الهی و ظرفیت تاریخ سازی و جایگاه ابدی دانست و افزود: مشتری و خریدار آنها خود خدا است و این یک ارزش بزرگی است که در فرمایش معصومین و ائمه اطهار(س) به روشنی به آن اشاره شده است.

وی خاطرنشان کرد: چنانچه بتوانیم به آداب شهدا تمسک و توسل کنیم، آنها واسطه مدد بوده و از بحران ها با سربلندی عبور خواهیم کرد.

منصوری در بخش دیگری از سخنان خود به اصل مقاومت و ایستادگی در راه دین و اعتقادات اشاره کرد و افزود: حمایت از مردم فلسطین یک تصمیم درست است که با تدبیر رهبر فرزانه انقلاب، جبهه مقاومت و شیعه از بحران ها عبور کرده و با توان بیشتر به پیش می رود

وی تصریح کرد: امروز معجزه مقاومت غزه را شاهد هستیم که برگرفته از فرهنگ شهادت و پایداری بر اصول اعتقادی است.

منصوری ادامه داد: به برکت خون شهدا و در سایه رهبری مقام معظم ولایت و خدمت صادقانه دولت سیزدهم، شاهد هستیم که در شاخصه های مهم و تحلیل کلان، توفیقات مهمی نصیب کشور شده و به قله نزدیک شده ایم.

به گفته معاون رئیس جمهور ظرفیت های نظامی، پزشکی، علم و فناوری و زیرساخت ها و شاخص های کلان اقتصادی نسبت به قبل بهتر شده و در حوزه معیشت و کنترل تورم هم با تاسی از شهیدان و خدمت صادقانه از این مشکلات هم عبور خواهیم کرد.

منصوری هرستان شهریار را نقطه ای قهرمان پرور و زرخیز برشمرد و گفت: حامل سلام ریاست محترم جمهور به مردم این شهرستان به ویژه خانواده معظم شهدا و ایثارگران هستم.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha