فرمانده انتظامی ایلام: امنیت شعب اخذ رای تامین شده است

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه تدابیر لازم برای تامین امنیت انتظامی و ترافیکی شعب اخذ رای در حوزه جنوب ایلام اندیشیده شده است، گفت: از روز گذشته نیروهای پشتیبانی از مرکز و حوزه‌های شمالی که درگیر انتخابات نیستند به این شعب اعزام شده‌اند.

به گزارش روز جمعه ایرنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار نورعلی یاری با بیان اینکه روند اجرای رای‌گیری هم اکنون در حوزه جنوب آغاز شده است، اظهار داشت: از مردم این حوزه‌ها انتظار می‌رود همانند دور قبل با مجموعه نیروی انتظامی در برگزاری انتخابات همکاری و تعامل لازم را داشته باشند.

وی افزود: طرح تامین امنیت انتخابات از مدت‌ها پیش در انتظامی استان تدوین و به تمام رده‌های اجرایی ابلاغ شده است و جلسات هم‌اندیشی برای حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رای برگزار شده است.

وی با بیان اینکه روند انتخابات با توجه به شیوع ویروس کرونا متفاوت است، اظهار داشت: واجدان شرایط رای هنگام حضور در پای صندوق های رای ، فاصله گذاری اجتماعی ، زدن ماسک و توصیه و هشدارهای بهداشتی و پلیسی را رعایت  و انتخاب خود را به ساعات آخر رای گیری موکول نکنند.

وی با بیان اینکه امنیت انتخابات مهم‌ترین اصل در این رویداد سیاسی و اجتماعی کشور است، گفت: تمهیدات امنیتی، انتظامی و ترافیکی مورد نیاز برای برگزاری سالم و قانونمند انتخابات از مدت‌ها قبل اتخاذ و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است.

سردار یاری حضور در انتخابات را تکلیف شرعی و موجب پیشرفت و آبادانی کشور خواند و ابراز امیداوری کرد: مردم جنوب استان همچنان با شور و شوق در مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، پای صندوق های اخذ رای حاضر شوند.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha