۶ مهر ۱۳۹۵، ۲۳:۴۱
کد خبر: 82246702
T T
۰ نفر
سيد جلال رافخايي به تيم فوتبال خونه خونه  پيوست

ساري - ايرنا - مدير اطلاع رساني باشگاه خونه به خونه مازندران گفت كه مسئولان اين باشگاه سه شنبه شب و پس از مذاكره نهايي با ' سيدجلال رافخايي ' مهاجم فصل گذشته تيم ليگ برتري ملوان بندرانزلي به توافق دست يافتند وبا اين بازيكن قرارداد بستند.

محمدنعمتي سه شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود : قرارداد رافخايي 32 ساله با باشگاه خونه به خونه، يك ساله است.
وي ادامه داد : رافخايي يكي از مهاجم هاي ارزشمند سال هاي اخير باشگاه ملوان در ليگ برتر فوتبال كشور بود كه آقاي گلي ليگ برتر را نيز دركارنامه ورزشي خود دارد.
نعمتي گفت : اين بازيكن از ابتدا نيز مورد توجه عليرضا مرزبان سرمربي خونه به خونه بود و با جذب او، خط حمله باشگاه خونه به خونه قوي تر و مشكلي گلزني اين تيم به طور كلي برطرف خواهد شد.
جلال رافخايي كه در ليگ شانزدهم بعد از سال‌ها از ملوان جدا شد و ماشين سازي را براي ادامه فوتبال انتخاب كرد، پس از اختلاف با رسول خطيبي از جمع سبزپوشان تبريزي جدا شد.
رافخايي كه گفته مي‌شد به تيم خونه به خونه بابل مي‌پيوندد ، در تصميمي عجيب تصميم گرفت كفش‌ هايش را بياويزد و با فوتبال خداحافظي كند.
اين بازيكن در فصل 92-1391 كه عضو تيم ملوان بندر انزلي بود ، با به ثمر رساندن 19 گل، به عنوان آقاي گلي مسابقات ليگ برتر نيز دست يافت.
پيش از اين نيز باشگاه خونه به خونه با مازيار زارع و پژمان نوري 2 بازيكن باسابقه و پرافتخار باشگاه ملوان را جذب كرده بود.
تيم فوتبال خونه به خونه به همراه نساجي 2 نماينده مازندران در رقابت هاي ليگ دسته يك فوتبال باشگاههاي كشور هستند.
شاگردان عليرضا مرزبان با كسب 15 امتياز در پايان هفته هشتم اين رقابت ها در رده چهارم جدول رده بندي قرار دارند.
خبرنگار: مهدي غلامي ** انتشار دهنده : حسن فلاحتي
7327/1654

سرخط اخبار استان‌ها