۲۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۸:۱۱
کد خبر: 82827420
T T
۰ نفر
معاون استاندار لرستان:تنگناهاي مالي مانع افتتاح طرح هاي عمراني در استان نشد

خرم آباد - ايرنا - معاون سياسي اجتماعي و امنيتي استانداري لرستان گفت: علي رغم تنگناهاي مالي فراوان ، پيشرفت هاي قابل توجهي در زمينه اتمام طرح هاي عمراني در اين استان شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حبيب الله خجسته پور عصر شنبه در آيين بهره برداري از ساختمان آموزشي دانشكده كشاورزي دانشگاه لرستان افزود: در دهه فجر بيش از يكهزارو 700 طرح در حوزه هاي مختلف به بهره برداري رسيد كه بيشتر آنها شامل تكميل و افتتاح طرح بود و در برخي موارد كه ضرورت داشت بحث كلنگ زني را در دستور كار قرار داديم.
وي ساختمان دانشكده كشاورزي را يكي از سريع ترين طرح ها از لحاظ به سرانجام رساندن توصيف كرد و افزود: علي رغم مشكلات مالي فراوان توانستيم طرح هاي مهمي را مانند ترمينال برون استاني خرم آباد و چند واحد درماني به بهره برداري برسانيم كه ساختمان آموزشي دانشكده كشاورزي نيز يكي از همين طرح هاي مهم در استان بود كه در مدت يكسال و نيم به بهره برداري رسيد.
رئيس دانشگاه لرستان نيز در اين آيين با بيان اينكه با اتمام اين طرح مشكل فضاي آموزشي دانشكده كشاورزي حل شد گفت: اين طرح با 2هزار و 500 متر زيربنا و 28 كلاس درس از محل تسهيلات بانكي ساخته شد كه براي ساخت آن هيچ گونه بار مالي به ددولت تحميل نشد و موجب ارتقاي سطح سرانه فضاي دانشگاه از 9 متر مربع به 14 متر مربع شد.
7264/6060
خبرنگار: بهزاد سلاح ورزي**انتشاردهنده:محمد عليدوستي

سرخط اخبار استان‌ها