۲۶ مرداد ۱۳۹۷، ۱۰:۲۳
کد خبر: 83003707
T T
۰ نفر
چهار نیروی مرزی بانه در درگیری با ضد انقلاب زخمی شدند

سنندج - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار كردستان گفت: در درگیری میان نیروهای مرزی و گروه های ضد انقلاب در منطقه مرزی بانه چهار نفر از نیروهای كشورمان زخمی شدند.

حسین خوش اقبال روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این درگیری زمانی اتفاق افتاد كه خودروی گشت نیروهای مرزبانی در جاده برده بوك نزدیك روستای ابولحسن در كمین نیروهای ضد انقلاب افتاد.
وی افزود: درگیری بین نیروهای مرزبانی و گروه های ضد انقلاب ساعت 8 و 30 دقیقه شب گذشته روی داد و بر اثر تیراندازی شدید چهار نیروی مرزی كشورمان زخمی و پس از درگیری به بیمارستان منتقل و تحت درمان قرار گرفتند و حال آنها رو به بهبود است.
خوش اقبال تاكید كرد: یكی از نیروهای مرزی كشورمان نیز پس از درگیری مفقود شده بود كه ساعتی بعد سالم خود را به پایگاه مرزی محل خدمت رساند.
معاون استاندار كردستان با بیان اینكه گروه های ضد انقلاب پس از این درگیری بسرعت منطقه را ترك و متواری شدند، یادآور شد: اكنون منطقه در كنترل نیروهای نظامی و مرزی كشورمان است و بررسی ها در خصوص جزییات این حمله در حال انجام است.
وی اضافه كرد: هنوز هیچ گروه و دسته ای از ضد انقلاب مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته است ولی به محض دریافت خبرهای جدید، از طریق رسانه ها اطلاع رسانی لازم انجام می شود.
روستای برده بوك در بخش نمشیر واقع شده است.
شهرستان مرزی بانه با 158 هزار نفر جمعیت در 270 كیلومتری غرب سنندج مركز استان كردستان واقع شده است.
7496/9102

سرخط اخبار استان‌ها