۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۴:۲۶
کد خبرنگار: 2105
کد خبر: 85473282
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

کارگاه آموزشی «کاربرد هوش مصنوعی در رسانه‌ها» در سنندج برگزار شد

سنندج- ایرنا- کارگاه آموزشی با عنوان کاربرد هوش مصنوعی در رسانه‌ها با حضور اهالی رسانه و مسئولان روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان کردستان روز شنبه در سنندج برگزار شد.

به گزارش ایرنا، رئیس خانه مطبوعات کردستان روز شنبه در ابتدای برگزاری این کارگاه آموزشی اظهار کرد: یکی از نیازهای اساسی هر حوزه‌ای به ویژه رسانه ارتقای آگاهی و دانش به منظور انجام صحیح تر رسالت های محوله است.

شیروان یاری با اشاره به اینکه در عصر کنونی که تکنولوژی به سرعت در حال رشد است نیاز به آموزش بسیار افزایش پیدا کرده است، اضافه کرد: در این راستا اقدام به برگزاری ۲ کارگاه آموزشی تخصصی هوش مصنوعی مولد در روزنامه‌نگاری و گزارش نویسی تحقیقی برای اهالی رسانه و روابط عمومی های استان کرده‌ایم.

وی با اشاره به اینکه علی شاکر و مهدی جلیلی از اساتید این کارگاه‌های آموزشی هستند، افزود: این کارگاه های آموزشی در طول ۲ روز ( شنبه و یکشنبه هفته جاری) از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ بعدازظهر در مرکز آموزش سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان برگزار می شود.

رئیس خانه مطبوعات کردستان یادآور شد: این کارگاه های آموزشی با حمایت سازمان مدیریت و برنامه ریزی و همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار شده است.

وی بیان کرد: برای همه شرکت کنندگان در این کارگاه‌های آموزشی، گواهینامه صادر می شود.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha