۲۹ تیر ۱۳۹۷، ۱۰:۵۲
کد خبر: 82976191
T T
۰ نفر
كشتي گيران كرمانشاه 5 مدال رنگارنگ كسب كردند

كرمانشاه - ايرنا - رئيس هيات كشتي كرمانشاه با اشاره به برگزاري مسابقات پيشكسوتان كشور در رده هاي سني E و D به ميزباني تهران گفت: در اين رقابت ها كشتي گيران كرمانشاهي موفق به كسب يك مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز شدند.

محمدحسين محبي روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: در مسابقات رده سني E كه با حضور 76 كشتي گير از 25 استان كشور برگزار شد، در وزن 62 كيلوگرم خيرالله فتاحي با شكست تمامي رقبا بر سكوي قهرماني ايستاد.
وي افزود: در اين وزن كشتي گيري از فارس دوم شد و نمايندگان مازندران و لرستان نيز مقام سوم مشترك را كسب كردند.
محبي با اشاره به مسابقات وزن 78 كيلوگرم نيز گفت: در اين وزن عليرضا محمدي از كرمانشاه با قبول شكست برابر حريفي از اردبيل نايب قهرمان شد و كشتي گيران تهران و توابع تهران نيز مشتركا سوم شدند.
رئيس هيات كشتي كرمانشاه خاطرنشان كرد: در وزن 88 كيلوگرم نيز بهروز الماسي از كرمانشاه با شكست مقابل حريف تهراني به مدال نقره رسيد و كشتي گيران تبريز و مازندران هم به مدال برنز مشترك دست يافتند.
وي در خصوص رقابت هاي وزن 100 كيلوگرم نيز گفت: در اين وزن حسن احمدي كشتي گير كرمانشاهي همراه با كشتي گير گلستاني به مقام سوم دست يافت و كشتي گيران تبريز و تهران نيز به ترتيب قهرمان و نايب قهرمان شدند.
محبي افزود: در رده بندي تيمي هم پس از تهران كه عنوان قهرماني را كسب كرد، كرمانشاه با 86 امتياز دوم شد و مازندراني ها نيز رده سوم را به خود اختصاص دادند.

** يك سومي حاصل تلاش كشتي گيران در گروه سني D
رئيس هيات كشتي استان به رقابت هاي گروه سني D مسابقات نيز اشاره و اظهار داشت: در وزن 88 كيلوگرم محمدجواد صيدي از كرمانشاه در كنار كشتي گيري از توابع تهران مقام سوم مشترك را كسب كرد و كشتي گيران مازندران و تهران نيز اول و دوم شدند.
وي خاطرنشان كرد: قاسم توسليان در 100 كيلوگرم مقام هفتم و مجتبي اميريان نيز در 78 كيلوگرم مقام هشتم را به خود اختصاص دادند.
محبي در پايان گفت: در رده بندي تيمي نيز تهران، مازندران و توابع تهران به ترتيب اول تا سوم شدند.
7458/8066

سرخط اخبار استان‌ها