۱ فروردین ۱۳۹۷، ۶:۱۰
کد خبر: 82868015
T T
۰ نفر
سفر بن سلمان به آمریكا تبلیغاتی است

تهران – ایرنا - مجتهد كاربر و فعال سیاسی مشهور عربستانی چهارشنبه شب در صفحه شخصی خود در توئیتر كه بیش از 2 میلیون دنبال كننده دارد، فاش كرد كه سفر 14 روزه محمد بن سلمان ولیعهد عربستان به آمریكا تنها با هدف تبلیغات برای او صورت گرفته است.

به گزارش ایرنا، مجتهد در ادامه نوشت: بن سلمان تلاش می كند تا از طریق تاثیر گذاری بر شركت ها و موسساتی كه كنگره آمریكا در آن نقش دارند، این نهاد قانون گذاری و نیز دیگر نهادهای آمریكایی را نسبت به طرح های خود متقاعد كند.
وی افزود: سفر دو هفته ای ولیعهد سعودی در آمریكا نمی تواند دلیل اعتماد به نفس بن سلمان باشد، بلكه تنها بیانگر ناتوانی دیگر اعضای آل سعود و در راس آنها «احمد بن عبدالعزیز» (عمو و وزیر كشور اسبق عربستان)است كه با وجود خشم و تلاش برای انتقام از ولیعهد، اما از هرگونه اقدامی علیه وی عاجز است.
این كاربر و فعال عربستانی فوریه (بهمن/ اسفند) گذشته و پیش از سفر ولیعهد عربستان برای سفر به آمریكا گفته بود كه وی درصدد است برای كسب تایید خود با شخصیت های تاثیرگذار در بخش های مختلف آمریكا دیدار كند.
محمد بن سلمان شامگاه دوشنبه برای یك سفر دو هفته ای به واشنگتن رفت و سه شنبه شب نیز با «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریكا دیدار و گفت و گو كرد.
شبس**9363**1859
۰ نفر

سرخط اخبار جهان