۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰
کد خبر: 83252652
T T
۰ نفر

سيلاب مسير ارتباطي 6 منطقه جنوب كرمان را مسدود كرد

۴ فروردین ۱۳۹۸، ۱۱:۵۰
کد خبر: 83252652
سيلاب مسير ارتباطي 6 منطقه جنوب كرمان را مسدود كرد

جيرفت - ايرنا - مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي جنوب استان كرمان گفت: به دليل بارش باران و جاري شدن سيلاب، راه ارتباطي پنج روستا در قلعه گنج و يك روستا در رودبار جنوب مسدود شد.

مسعود جميلي روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: با توجه به جاري شدن سيلاب در بستر و محل آبنماهاي محور ارتباطي رودبار جنوب به ايرانشهر با هدف ايجاد ايمني تردد، اين مسير مسدود شده است.
وي با بيان اينكه وجود آبنماهاي متعدد در اين محور موجب قطع تردد در هنگام بارندگي ها مي شود، بيان كرد: با حضور راهداران در اين محور از تردد در محل آبنماها جلوگيري شده است.
وي با اشاره به طغيان رودخانه ها در شهرستان قلعه گنج گفت: سيلاب، مسير روستاهاي جنگل آباد، بلبل آباد، چاه باغ، ريگ چمران و كهور دراز مسدود كرده است.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي جنوب استان كرمان با اشاره به آماده باش راهداران جنوب كرمان گفت: با فروكش كردن سيلاب و فراهم شدن شرايط جوي، محورهاي ارتباطي مسدود شده توسط راهداران بازگشايي مي شود.
جميلي از حضور راهداران در محل وقوع سيلاب خبر داد و گفت: در همين شرايط جوي نيز در محورهايي كه امكان عمليات راهداري براي دستگاه ها فراهم باشد عمليات بازگشايي و تيغ زني محور انجام مي شود.
وي از رانندگان و مسافران نوروزي خواست با توجه به تداوم شرايط جوي تا پايان هفته در جنوب كرمان و ايجاد لغزندگي در بستر محورهاي ارتباطي، جوانب احتياط در رانندگي را رعايت و از سرعت غيرمجاز خودداري كنند.
مديركل راهداري و حمل و نقل جاده اي جنوب استان كرمان با بيان اينكه ماموران راهداري با تمام توان و تجهيزات در جاده ها حضور دارند گفت: در شرايط شلوغي محورها و حجم تردد به جهت سفرهاي نوروزي، سهل انگاري در رانندگي مي تواند علاوه بر به خطر انداختن جان خود، ديگران را نيز دچار صدمه و خسارت هاي جبران ناپذيري كند.
مركز مديريت راهها با شماره تماس 141 آماده دريافت گزارش هاي تخريب محورها و اطلاع رساني از وضعيت جوي جاده ها براي مسافران و رانندگان است.
اداره كل راهداري و حمل و نقل جاده اي جنوب كرمان مستقل از مركز استان، هفت شهرستان را تحت پوشش دارد.
3029/7450/7429

سرخط اخبار استان‌ها