۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 85484648
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

قویترین مرد ایران: شهید رییسی مرد عمل بود

۱ خرداد ۱۴۰۳، ۹:۵۹
کد خبر: 85484648
قویترین مرد ایران: شهید رییسی مرد عمل بود

همدان-ایرنا- قویترین مرد ایران گفت: شهید رییسی مرد عمل بود و همیشه دغدغه حل مشکلات قشرهای مختلف جامعه را از جمله ورزشکاران داشت.

رضا قیطاسی روز دوشنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: در مراسم تجلیل از قهرمانان ورزشی که هجدهم اردیبهشت ماه امسال برگزار شد، همراه با سایر مدال آوران از نزدیک با شهید آیت الله رییسی دیدار داشتم و لطف ایشان هرگز فراموش شدنی نیست.

وی اضافه کرد: شهیدجمهور در کنار سایر اقشار مردمی، توجه جدی به دغدغه و خواسته ورزشکاران داشت و همواره بر ضرورت حمایت خاص و ویژه از قهرمانان و مدال‌آوران تاکید کردند.

قیطاسی خاطرنشان کرد: اراده راسخ دولت سیزدهم به ریاست آیت الله رییسی در توجه به قهرمانان و حل مشکلات و چالش‌های آنان بسیار ستودنی بود و معتقدم ملت کشورمان بزرگ مرد خدمت را از دست دادند.

قوی‌ترین مرد ایران با تسلیت شهادت آیت الله رییسی گفت: وقتی این خبر را شنیدم خیلی متاثر و ناراحت شدم چرا که همین چند روز پیش در مراسم تجلیل از قهرمانان از نزدیک با ایشان دیدار داشتم.

وی افزود: در این دیدار شهید رییسی برخورد گرمی و صمیمی داشتند و قرار شد به زودی دیدار خصوصی با ایشان داشته باشم که قسمت نشد.

قیطاسی با اشاره به اینکه آیت الله رئیسی به آرزوی خود که همان شهادت بود رسید، این ضایعه دردناک را خدمت جامعه بزرگ ورزش استان همدان و کشور تسلیت گفت.

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha