۲ مهر ۱۳۹۷، ۱۸:۱۴
کد خبر: 83042869
T T
۰ نفر
مطالبات مالی بازنشستگان كهگیلویه وبویراحمد در حال پیگیری است

یاسوج- ایرنا- استاندار كهگیلویه و بویراحمد گفت: پاداش پایان خدمت و ذخیره مرخصی تمامی بازنشستگان این استان به ویژه بازنشستگان مجموعه وزارت كشور در استان شامل نیروهای استانداری و فرمانداری ها از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی كشور با جدیت در حال پیگیری است.

به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز دوشنبه در آیین تجلیل جمعی از بازنشستگان مجموعه وزارت كشور در كهگیلویه و بویراحمد شامل نیروهای استانداری و فرمانداری ها كه در یاسوج برگزار شد، اظهار داشت: هر چند كه كشور در شرایط خاص اقتصادی قرار دارد اما برای كاهش مشكلات مالی و بهبود وضعیت معیشت بازنشستگان این استان از هیچ تلاشی دریغ نمی شود.
وی افزود: وضعیت نامناسب اقتصادی كشور فشار مضاعفی را به بازنشستگان كهگیلویه و بویراحمد و خانواده های آنان وارد كرده و تلاش جدی متولیان امر در استان نیز كاهش آن است.
استاندار كهگیلویه و بویراحمد بیان كرد: فرزندان بازنشستگان مجموعه وزارت كشور در این استان در چارچوب قانون در اولویت بكارگیری در دستگاه های اجرایی استان هستند.
احمدی با اشاره به اینكه بازنشستگی به معنای پایان زندگی نیست، عنوان كرد: چنانچه امكانات تفریحی، ورزشی و رفاهی به میزان كافی در كهگیلویه و بویراحمد فراهم شود بازنشستگان استان می توانند از این دوران استفاده بهینه تری كنند.
وی ابراز داشت: بازنشستگان كهگیلویه و بویراحمد دغدغه ها و مشكلات مردم این استان را همراه با راهكارهای مناسب به اطلاع مسئولان اجرایی استان برسانند تا بهتر بتوان برای كاهش آنها برنامه ریزی و اقدام كرد.
احمدی خواستار تعامل و ارتباط هر چه بیشتر بازنشستگان كهگیلویه و بویراحمد با مدیران اجرایی این استان شد و گفت: آمادگی لازم برای استفاده از تجربیات و نقطه نظرهای ارزنده بازنشستگان استان برای پیشبرد امور وجود دارد.
15 بازنشسته مجموعه وزارت كشور در كهگیلویه و بویراحمد شامل نیروهای استانداری و فرمانداری ها در این نشست با اهدای لوح سپاس و جوایز ارزنده تجلیل شدند.
7535/1662

سرخط اخبار استان‌ها