۲۵ مرداد ۱۳۹۵، ۲۲:۲۳
کد خبر: 82189940
T T
۰ نفر
تشكر دفتر رييس جمهوري از استقبال پرشور مردم استان كهگيلويه وبويراحمد

تهران- ايرنا- دفتر رييس جمهوري در پيامي از استقبال پرشور دليرمردان و شيرزنان فداكار كهگيلويه و بويراحمد به عنوان حافظان سلحشور بام ايران بزرگ از كاروان دولت تدبير و اميد تقدير كرد.

به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، دفتر رييس جمهوري در اين پيام تاكيد كرد: دولت مصمم است با سه برابر كردن بودجه طرحهاي استان و تشكيل صندوق اعتباري توسعه استان و تخصيص يارانه تسهيلات بانكي به سرمايه گذاري توليدي در اين استان و همچنين طرح هاي تحول آفرين، همراه با ساير اقدامات زيرساختي، نارسايي ها و كاستي هاي موجود در سطح استان را از بين ببرد تا همگان شاهد رشد و شكوفايي متناسب با شان و جايگاه مردم شريف آن منطقه مستعد باشيم.
متن اين پيام به شرح زير است:
بسم الله الرحمن الرحيم
استقبال صميمانه و پرشور دليرمردان و شيرزنان فداكار استان كهگيلويه و بويراحمد از كاروان دولت تدبير و اميد، بيانگر پيوند هميشه سبز و پرطراوت ملت با خادمان خود در دولت بود.
مردم سختكوش و باايمان اين منطقه، با اراده هايي به بلنداي دنا، همواره حافظان سلحشور و ايثارگر بام ايران بزرگ بوده اند و با حضور پرتوان، در همه صحنه هاي سرنوشت ساز و اين بار در همراهي و همدلي با خدمتگزاران خود، جلوه اي ديگر از اتحاد و همبستگي ملي را آشكار ساختند.
ياد و نام آريوبرزن، فرزند برومند اين ديار كه دليرانه در دفاع از مرزهاي ايران جانفشاني كرد، همراه با از جان گذشتگي غيورمردان آن سامان در عرصه هاي مختلف دفاع از كشور به ويژه در دوران دفاع مقدس، برگهايي زرين از تاريخ اين سرزمين است؛ يادمانهاي گرانقدري كه افتخارات و سرمايه هاي ملي همه ايرانيان محسوب مي شوند.
اين گستره جغرافيايي با تاريخ شگفت آور و طبيعت شگرف و متنوع خود، اقوامي را از ديرباز در پهناي خود پرورش داده است كه با انديشه هايي روشن و سرشتي مهربان و مهمان نواز، الگوي صلح، دوستي و نيك انديش بوده اند.
شايسته است اين استان غني كه از ظرفيتهاي چشمگير كشاورزي، دامپروري، استخراج نفت و توليدات معدني برخوردار است، ولي هنوز با برآوردن مطالبات بحق ساكنان زحمتكش خود فاصله دارد، مورد توجهات ويژه قرار گيرد و چرخه توليد و توسعه پايدار منطقه شتابي مناسب و هماهنگ با ديگر مناطق كشور بيابد.
دولت تدبير و اميد مصمم است با سه برابر كردن بودجه طرح هاي استان و تشكيل صندوق اعتباري توسعه استان و تخصيص يارانه تسهيلات بانكي به سرمايه گذاري توليدي در اين استان و همچنين طرح هاي تحول آفرين در حوزه هاي مديريت منابع آب، كشاورزي، صنعتي، فرهنگي و سلامت؛ همراه با ساير اقدامات زيرساختي، نارسايي ها و كاستي هاي موجود در سطح استان را از بين ببرد تا همگان شاهد رشد و شكوفايي متناسب با شان و جايگاه مردم شريف آن منطقه مستعد باشيم.
به پاس استقبال گرم مردم نجيب و پرتلاش اين استان از خدمتگزاران خود در كاروان دولت تدبير و اميد، لازم مي دانيم از اقشار مختلف مردم، نماينده محترم ولي فقيه، امام جمعه محترم ياسوج، ائمه محترم جمعه و جماعات، نمايندگان محترم مجلس شوراي اسلامي، خانواده هاي معظم شهدا و ايثارگران، فرهنگيان، دانشگاهيان، كارآفرينان و فعالان اقتصادي، اصناف، كارگران، اصحاب رسانه، جوانان پرشور و انقلابي، نيروهاي غيور نظامي و انتظامي و امنيتي و گروههاي سياسي و فعالان اجتماعي استان صميمانه تقدير و تشكر كنيم.
اميد است مسئولان ملي و محلي با همتي مضاعف و با بهره گيري مطلوب از ظرفيتها و قابليتهاي گسترده استان در جهت تحقق مطالبات بحق مردمان عزيز اين ديار تلاش كنند و در آينده نزديك شاهد تحولات اساسي در اين استان زرخير باشيم.
سيام **6084 /1449

سرخط اخبار استان‌ها