۱۴ شهریور ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸
کد خبر: 83023524
T T
۰ نفر
چهره ورزش سيروان با افتتاح پروژه هاي جديد دگرگون مي شود

ايلام - ايرنا - رئيس اداره ورزش و جوانان سيروان از تلاش دولت براي دگرگون كردن چهره حوزه ورزش در اين شهرستان خبر داد و گفت: چهار طرح و پروژه ورزشي با اعتباري بالغ بر 29 ميليارد ريال در دست ساخت است.

طالب فرجي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: اين پروژه ها شامل چمن مصنوعي سراب كارزان با رشد فيزيكي 70 درصد، سالن ورزشي چند منظوره چشمه پهن و چشمه رشيد با رشد فيزيكي 95 درصد، زمين چمن ورزشي روستاي لريني با 60 درصد پيشرفت و سالن ورزشي چندمنظوره شهر لومار با رشد فيزيكي 60 درصد هستند.
وي با انتقاد از عدم توجه به حوزه ورزش اين شهرستان در سال هاي گذشته نگاه و توجه دولت تدبير و اميد را بي نظير دانست كه نويدبخش توسعه فضاهاي ورزشي در اين شهرستان تازه تاسيس و محروم است.
رئيس اداره ورزش و جوانان سيروان اضافه كرد: پيش از جدايي سيروان از شهرستان چرداول هيچ توجهي در توسعه زيرساخت هاي ورزشي صورت نگرفته و مي طلبد كه نمايندگان و مديريت ارشد استان در راستاي جبران كردن اين مشكل اعتبارات مناسبي را اختصاص دهند.
فرجي يادآور شد: هم اكنون 400 ورزشكار سازمان يافته در قالب 11 هيات ورزشي و در رشته هاي فوتبال، واليبال، بسكتبال و ورزش هاي رزمي در اين شهرستان فعاليت مي كنند.
شهرستان سيروان به مركزيت شهر لومار در 65 كيلومتري ايلام قرار دارد كه فقط داراي يك سالن ورزشي است و نبود فضاهاي ورزشي عامل مهاجرت خيلي از جوانان شده است.
عليرغم اين محروميت مديران دولت تدبير و اميد با كلنگ ساخت چندين پروژه ورزشي در سيروان نويد روزهاي اميدواركننده براي علاقه مندان به ورزش را مي دهند.
7176/6119

سرخط اخبار استان‌ها