۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۳۳
کد خبرنگار: 1423
کد خبر: 85475741
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رییس دانشگاه ایلام: رسانه‌ها بازوان موثر دستگاه‌های اجرایی در جهاد تبیین هستند

ایلام - ایرنا - رئیس دانشگاه ایلام با بیان اینکه رسانه‌ها به عنوان بازوان موثر و همیار دستگاه‌های اجرایی نقش ارزشمندی در راستای بیان دستاوردهای دولت و نظام دارند، گفت: جهاد تبیین بهترین راهکار برای مقابله با تبلیغات سوء دشمنان است.

به گزارش ایرنا، " طاهر علی محمدی" روز دوشنبه در کارگاه آموزشی اخلاق حرفه‌ای در فضای رسانه" روزنامه‌نگاری آنلاین"، اظهار کرد: خبرنگاران به‌ عنوان بازوان کمکی دستگاه‌های اجرایی، نقش بسیار مهم و ارزشمندی در راستای پیشبرد اهداف دولت سیزدهم دارند.

وی با بیان اینکه برگزاری این‌گونه کارگاه‌های آموزشی در حوزه رسانه منجر به افزایش سطح کیفی تولیدات و محتوای رسانه‌ها خواهد شد، افزود: دانشگاه ایلام همراه با اصحاب رسانه و خبرنگاران در راستای ارتقای سطح فکری جامعه تمام تلاش خود را خواهد کرد.

رئیس دانشگاه ایلام تصریح کرد: خبرنگاران با تنویر افکار عمومی بر مبنای علم و دانش، با توجه به ظرفیتی که دارند می‌توانند نقشی بسیار در فروپاشی اتاق فکر دشمن در تبلیغ بر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی، دستاوردها و کارآمدی آن داشته باشند.

رییس دانشگاه ایلام: رسانه‌ها بازوان موثر دستگاه‌های اجرایی در جهاد تبیین هستند

علی محمدی اظهار کرد: اصحاب رسانه با تقویت بنیه علمی و حرفه‌ای خود می‌توانند، حربه‌ها و فریب‌های دشمن را که به منظور تخریب فرهنگ، علم و اصالت ایران و ایرانی است را خنثی کرده و آنان در نیل به اهداف شوم خود ناکام بگذارند.

وی بهترین راهکار برای مقابله با تبلیغات سوء دشمنان را جهاد تبیین دانست و خاطرنشان کرد: خبرنگاران باید در رابطه با موضوعات روز جامعه اطلاعات کافی و علمی داشته باشند و با همکاری مستمر با جامعه دانشگاهی در کنار هم با جهاد تبیین به امیدآفرینی در جامعه بپردازند.

رئیس دانشگاه ایلام خاطرنشان کرد: اگر امید و امیدآفرینی در جامعه و به ویژه در بین نسل جوان تریوج داده شود، بدون شک قله‌های پیشرفت به طور مستمر فتح خواهد شد.

به گزارش ایرنا، کارگاه آموزشی اخلاق حرفه‌ای در فضای رسانه" روزنامه‌نگاری آنلاین" به همت دانشگاه ایلام با همکاری خانه مطبوعات و رسانه‌های استان ایلام و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ویژه روزنامه نگاران، خبرنگاران و اصحاب رسانه استان ایلام برگزار شد.

رییس دانشگاه ایلام: رسانه‌ها بازوان موثر دستگاه‌های اجرایی در جهاد تبیین هستند

مدرس این کارگاه آموزشی که سالن آیت الله حیدری دانشگاه ایلام برگزار شد، دکتر "شاهو صبار" عضو هیأت علمی دانشگاه تهران بود.

این کارگاه آموزشی صبح روز دوشنبه ۲۴ اردیبهشت به مدت سه ساعت از ساعت ۹ الی ۱۲ در ظهر و ساعت ۱۴ الی ۱۶ عصر برگزار شد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha