۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۱۸
کد خبر: 82056395
T T
۰ نفر

برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی بسیج سپاه كیش تشریح شد

۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۱۸
کد خبر: 82056395
برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی بسیج سپاه  كیش تشریح شد

كیش - ایرنا - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه كیش برنامه‌های هفته گرامیداشت مقام معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه را تشریح كرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا ،حجت الاسلام میثم فراشی روز شنبه در نشست خبری با گرامیداشت مقام معلم به تشریح برنامه های هفته عقیدتی سیاسی پرداخت و گفت : یكی از برنامه های مهم و با اهمیت در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بحث عقیدتی سیاسی است كه موضوعات مختلفی را دنبال می كند.
وی به برگزاری دوره های آموزشی برای پاسداران ، بسیجیان و سربازان اشاره كرد و اظهار داشت : این دوره های اموزشی كه تربیت تعالی نام دارد شامل برنامه های اخلاقی ، احكام ، اعتقادی ،قران و مشاوره است .
حجت الاسلام فراشی با بیان اینكه این دوره ها در جزیره كیش ، استان هرمزگان و دیگر شهرها برگزار می شود افزود: در نشست های بصیرتی در حلقه های صالحین سوالات و شبهات مورد بررسی قرار می گیرد .
وی گفت : در سالجاری رویكرد ما به گونه ای است تا در داخل مجموعه سپاه و بسیج یك انگیزه مضاعف دربحث امر به معروف و نهی از منكر ایجاد كنیم و به این موضوع بیشتر بپردازیم .
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه كیش با بیان اینكه روزهای این هفته به نام شهید مطهری نام گذاری شده است گفت : در این روزها برنامه های متنوعی با این محوریت برگزار می شود .
وی با اعلام اینكه برنامه های این هفته با نشست خبری تشریح برنامه های آغاز شده است گفت : برگزاری مسابقه ورزشی ، نشست علمی حكمت مطهر ، زنگ سپاس روز معلم، غبارروبی مزار شهدا، نهضت روشنگری و سخنرانی ، برگزاری حلقه های صالحین با موضوع هفته، دیدار با ائمه جماعت ، دیدار با خانواده شهدای فرهنگی، برگزاری محفل انس با قران با حضور دو نفر از مسلمانان كشورهای اروپایی و انعكاس و توضیح نامه مقام معظم رهبری به جوانان غرب، شركت در نماز جمعه، نشست روشنگری و تقدیر از مدیران و هادیان با حضور منتخب خبرگان رهبری استان هرمزگان از برنامه های این هفته است .
شهید مطهری ، ضرورت تفكر و عمل انقلابی ، شهید مطهری ،رابطه اقتصاد مقاومتی و اقتصاد اسلامی، شهید مطهری ،ابعاد و مولفه های تفكر و عمل انقلابی ، شهید مطهری ، مفهوم و چیستی اقتصاد مقاومتی ،شهید مطهری ، اثار و نتایج تفكر و عمل انقلابی، شهید مطهری ، فرهنگ ساز اقتصاد مقاومتی و شهید مطهری ، نقش مسئولان ، مدیران جامعه ، مردم و خانواده ها در تفكر و عمل انقلابی اسامی روزهای هفته عقیدتی سیاسی است .
این نشست امروز با حضور اهالی رسانه در محل سپاه كیش برگزار شد.
1630**1641

سرخط اخبار استان‌ها