۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۲:۳۴
کد خبر: 82206901
T T
۰ نفر
توسعه متوازن تويسركان با هدف رشد جمعيت دنبال مي شود

تويسركان - ايرنا - فرماندار تويسركان گفت: توسعه متوازن اين شهرستان در بخش هاي مختلف با هدف جلوگيري از مهاجر فرستي و افزايش جمعيت با جديت دنبال مي شود.

حبيب موميوند يكشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: شهرستان تويسركان در سه سال اخير به رغم كمبود اعتبارات مالي شاهد بهره برداري از طرح هاي خوب و موثر عمراني و اجرايي بوده است.
وي بيان كرد: سعي شده تا تاكيد رهبر معظم انقلاب و راهبرد اصلي توسعه كشور يعني اقتصاد مقاومتي در پيشبرد اهداف توسعه شهرستان مد نظر قرار گيرد.
موميوند بهره برداري از طرح هاي مختلف عمراني در هفته دولت سال جاري را نشانه تحرك و پويايي در روند توسعه تويسركان دانست و اضافه كرد: همزمان با هفته دولت عمليات اجرايي تصفيه خانه سد سرابي با مشاركت بخش خصوصي و اعتباري بيش از 300 ميليارد ريال آغاز شد.
وي خاطر نشان كرد: بهره برداري از اين طرح اثرگذاري ويژه اي در روند تامين آب آشاميدني شهري تويسركان در بخش هاي مختلف برخوردار است.
موميوند اظهار كرد: همچنين طرح خط انتقال آب سد سرابي به شهر تويسركان به عنوان يكي از مصوبه هاي سفر رئيس جمهوري و هيات دولت به استان همدان است كه اكنون بيش از 70 درصد پيشرفت فيزيكي دارد و تا پايان سال 95 به بهره برداري مي رسد.
به گزارش ايرنا وي جلوگيري از روند مهاجر فرستي تويسركان و ارتقاي سطح خدمات رساني، طرح هاي عمراني و رفاهي در شهرستان را از مهمترين اهداف مديريت شهرستان تويسركان عنوان كرد و افزود: تويسركان از ظرفيت هاي متنوع و متعددي در حوزه هاي مختلفي همچون گردشگري، صنايع دستي، كشاورزي و باغداري برخوردار است كه بايد با برنامه هاي هدفمند، بهره وري حداكثري از آنها ايجاد كرد.
هفته دولت سال جاري 44 طرح عمراني با صرف اعتباري افزون بر 470 ميليارد ريال در شهرستان تويسركان كلنگ زني و بهره برداري مي شود.
تويسركان يكي از شهرستان هاي استان همدان واقع در 90 كيلومتري شهر همدان است كه از سه شهر، دو بخش و هفت دهستان برخوردار است.
7524/2087

سرخط اخبار استان‌ها