۵ مهر ۱۳۹۷، ۲۲:۲۴
کد خبر: 83046745
T T
۰ نفر
دوندگان ايران از گرگان به المپيك نوجوانان آرژانتين مي روند

گرگان - ايرنا - دوندگان ملي پوش ايراني با گذراندن مراحل آماده سازي فشرده و سخت در استان گلستان براي مدال آوري در رويداد مهم المپيك نوجوانان جهان آماده مي شوند.

به گزارش خبرنگار ايرنا، اردوي تيم ملي نوجوانان پسر دووميداني ايران از 26 شهريور ماه در گرگان آغاز شده و ملي پوشان تا 13 مهر ماه خود را براي حضوري موفق در جمع برترين هاي جهان آماده مي كنند.
رييس هيات دوميداني گلستان روز پنجشنبه در اين پيوند به ايرنا گفت: مقدمات و امكانات لازم براي برگزاري مطلوب اردو فراهم شده و اميدواريم با پايان تمرينات، دوندگان ايراني با حداكثر آمادگي راهي آرژانتين محل برگزاري مسابقات شوند.
سيد وحيد رضا ميرا اظهار داشت: مهدي رضايي در ماده 100 متر از قم، محمدرضا رحماني فرد در ماده پرتاب ديسك از فارس و حميد رضا كيا در ماده پرش سه گام از گلستان به همراه علي رضايي، لئونيد چرفكو و سيد صادق حسيني به عنوان كادر فني در اين اردو حضور دارند.
مربي تيم ملي دووميداني جوانان هم با رضايت از آمادگي ملي پوشان در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار داشت: هر سه نماينده اعزامي ايران به اين رقابت ها اميدوار به كسب عنوان و بالا رفتن از سكوي توزيع مدال هستند.
علي رضايي اظهار داشت: اطلاع دقيقي از رقيبان ايران در اين مسابقات نداريم اما تلاش مي كنيم با افزودن بر توان بدني و فني ملي پوشان ايراني، آماده مصاف با هر رقيبي باشيم.
وي بيان كرد: اين رقابت ها امسال بر خلاف دوره هاي گذشته در دو مرحله برگزار مي شود و عملكرد مجموع هر ورزشكار در مرحله مقدماتي و فينال رتبه پاياني را مشخص خواهد كرد و به همين دليل مسابقه مقدماتي به دليل تاثير فراوان در تعيين سرنوشت ورزشكار بسيار مهم و حياتي است.
تنها ملي پوش گلستاني اعزامي به اين رقابت ها هم گفت: تمرينات آماده سازي تيم ملي توان بدني و فني ملي پوشان را ارتقا داده و توانسته ما را در مسير كسب عنوان ارزشمند اين رويداد مهم قرار دهد.
حميدرضا كيا اظهار داشت: فدراسيون در سال هاي اخير توجه فراواني به رشد و رونق رده هاي سني پايه داشته كه كسب افتخار از مسابقات معتبر نشان دهنده به ثمر نشستن اين تلاش ها و برنامه ريزي ها است.
وي بيان كرد: در اولين تجربه حضور در يك رقابت جهاني به هدفي جز كسب مدال فكر نمي كنم و اميدواريم از آزمون اعتماد مربيان تيم ملي سربلند خارج شوم.
يكي ديگر از ملي پوشان حاضر در اين اردو گفت: شرايط اردوي تمريني گرگان مطلوب و در افزايش آمادگي ملي پوشان بسيار موثر است.
محمدرضا رحماني فرد اظهار داشت: مربي خارجي تيم ملي در ماده پرتاب ديسك به خوبي ما را مهياي حضور در المپيك نوجوانان جهان كرده و مدعي مدال آوري هستيم.
مهدي رضايي كه تيرماه سال امسال در رقابت هاي قهرماني آسيا به مدال برنز ماده 100 متر رسيد هم به ايرنا گفت: تنها نگراني از حضور در رقابت هاي آتي نداشتن شناخت از حريفان است.
وي بيان كرد: هدف اصلي من از شركت در المپيك نوجوانان جهان ثبت بهترين ركورد همراه با مدال آوري در جمع مدعيان برتر كشورهاي جهان است.
المپيك جوانان از 19 تا 25 مهر در آرژانتين برگزار مي‌شود.
2729

سرخط اخبار استان‌ها