۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۱۳
کد خبر: 83246780
T T
۰ نفر

حوادث مختلف در فارس سه كشته و 2 مجروح برجا گذاشت

۲۶ اسفند ۱۳۹۷، ۱۷:۱۳
کد خبر: 83246780
حوادث مختلف در فارس سه كشته و 2 مجروح برجا گذاشت

شيراز-ايرنا- حوادث مختلف در شيراز و آباده منجر به جان باختن سه نفر و مصدوم شدن 2 نفر شد.

معاونت اجتماعي فرماندهي انتظامي استان فارس در گزارش روز يكشنبه خود به نقل از رئيس پليس راه شمال اين استان
بيان كرد: يك دستگاه پژو 405 كه با 2 سرنشين در محور خان زنيان به سمت شيراز در حركت بود واژگون شد و در اين حادثه هر 2سرنشين در دم جان سپردند.
سرهنگ عبدالهاشم دهقاني افزود: كارشناسان، علت وقوع اين سانحه را عدم توانايي راننده در كنترل اين وسيله نقليه به دليل تخطي از سرعت مجاز اعلام كردند.

** انفجار سليندر گاز جان يك نفر را گرفت
همچنين در گزارش ديگري از اين معاونت از قول فرمانده انتظامي شهرستان شيراز آمده است: بر اثر انفجار سيلندر گاز در يك كارگاه صافكاري در اين شهرستان، كارگر 40 ساله اي كه مشغول كار در اين مكان بود، جان خود را از دست داد.
سرهنگ دلاور القاصي مهر، با اشاره به اينكه علت وقوع اين حادثه هنوز مشخص نشده است، اظهار داشت: همه ساله شاهد گاز گرفتگي و انفجار كپسول گاز بر اثر بي احتياطي شهروندان هستيم و براي پيشگيري از اين حوادث مردم بايد نكات ايمني را با دقت رعايت كنند.

**ساخت ترقه، سه جوان را راهي بيمارستان كرد
بنا به گزارش ديگري از اين معاونت، فرمانده انتظامي شهرستان آباده نيز بيان كرد: در پي تماس شهروندان با پليس 110 مبني بر وقوع يك مورد حادثه انفجار در خيابان 17شهريور آباده، ماموران به همراه نيروهاي امدادي به محل وقوع سانحه اعزام شدند.
سرهنگ طهماسب سمايي افزود: در بررسي ماموران مشخص شد، سه نفر جوان كه در يك منزل مسكوني در حال ساخت ترقه هاي دست ساز و خطرناك بودند در حين انجام اين كار انفجار و آتش سوزي رخ داده است.
وي ادامه داد: در پي وقوع اين حادثه هر سه جوان به شدت مجروح و به بيمارستان منتقل شدند كه بر اساس نظر پزشك معالج آنان، حال 2 نفر از اين مصدومان وخيم اعلام شده است.
به گفته سمايي، اين حادثه خسارت هايي به منزل مسكوني ياد شده نيز وارد كرده است.
وي گفت: با توجه به نزديك شدن به چهارشنبه پايان سال، پليس با افرادي كه قصد اخلال در نظم و امنيت را دارند برخورد قاطع و قانوني مي كند و متخلفان ضمن دستگيري تا پايان تعطيلات نوروز در بازداشت بسر خواهند برد.
شهرستان آباده در فاصله 274 كيلومتري شمال شيراز قرار دارد.
9873 /6118

سرخط اخبار استان‌ها