نمك پاشی 650 كیلومتر از جاده های شهری و روستایی مهاباد/ تمام راه های مواصلاتی باز است

مهاباد- ایرنا- رئیس اداره راهداری شهرستان مهاباد با اشاره به اینكه تمام راه های اصلی و فرعی این شهرستان باز است، گفت: با آغاز بارش برف و برودت هوا 650 كیلومتر از راه های شهری و روستایی این شهرستان در چندین نوبت نمك پاشی شده است.

كریم عبدالله پور شامگاه شنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار كرد: به رغم استمرار بارش ها در یك هفته گذشته جاده های مهاباد با تلاش ایثارگرانه و شبانه روزی ماموارن راهداری جاده ها باز هستند و تا كنون بیش از 500 تن در محورهای مختلف شهرستان نمك پاشی شده است.
وی افزود: 56 مامور راهداری شهرستان مهاباد به كمك 30 دستگاه لودر، بولدوزر، گریدر و سایر خودروهای سبك و سنگین و تجهیزات دیگر باز كردن راه ها، نمك پاشی و امن سازی جاده های حوزه تحت پوشش را بر عهده دارند.
عبدالله پور گفت: بیشتر خودروها بدون زنجیر چرخ تردد می كنند كه این موضوع هم برای خودشان و دیگر رانندگان و راهداران مشكل ایجاد می كند بر این اساس برای ترددهای ضروری جاده ای باید حتما زنجیر چرخ، تجهیزات جاده ای و لباس گرم به همراه داشته باشند.
شهرستان مهاباد با بیش از 230 هزار نفر جمعیت دارای حدود 700 كیلومتر راه روستایی و 235 كیلومتر راه اصلی بوده و در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای كشور، آذربایجان غربی و مهاباد را به صورت لحظه به لحظه از كانال خبری تلگرام این رسانه به آدرس irna_newsmahabad@ دریافت كنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاكزاد

سرخط اخبار استان‌ها