۲۲ مهر ۱۳۹۵، ۱۰:۱۶
کد خبر: 82265318
T T
۰ نفر
داوران گچسارانی در لیگ برتر والیبال نشسته كشور قضاوت می كنند

گچساران - ایرنا - مسئول رسانه ورزش شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران گفت: امید فولادی وندا و محمد شیخ ممو داوران والیبال نفت و گاز این شهرستان در لیگ برتر والیبال نشسته قضاوت می‌كنند.

امین دهقان روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران افزود: این داوران با حضور در دوره توجیهی لیگ برتر والیبال نشسته خود را برای حضور در مسابقات لیگ برتر والیبال نشسته آماده كردند.
وی ابراز كرد: لیگ برتر والیبال كشور از 28 مهر با حضور 12 تیم در سراسر كشور آغاز می‌شود.
مسئول رسانه ورزش شركت بهره برداری نفت و گاز گچساران بیان كرد: امید فولادی وندا داور بین‌المللی والیبال كشور علاوه بر شركت در دوره توجهی داوران والیبال نشسته در درمانگاه داوری لیگ برتر والیبال نیز حضور پیدا كرد.
دهقان بیان كرد: حضور داوران نفت و گاز گچساران در این رقابت‌ها به عنوان تنها نمایندگان داوری استان كهگیلویه و بویراحمد در این رقابت‌ها نیز از اهمیت خاصی برخورداراست.
وی گفت: امید فولادی وندا داور بین‌المللی والیبال نفت و گاز گچساران به تازگی از سوی رئیس هیات والیبال مناطق نفت‌خیز جنوب به عنوان رئیس كمیته داوران هیئت والیبال مناطق نفت‌خیز جنوب منصوب شده است.
وی افزود: فولادی وندا پیش از این نیز چندین دوره آموزشی داوری در استان فارس، بوشهر و خوزستان به عنوان مدرس برگزار كرده است.
شهرستان 120 هزار نفری گچساران در جنوب غربی كهگیلویه و بویراحمد 16 هزار ورزشكار دارد.
اخبار لحظه به لحظه را در كانال تلگرامی «اخبار ایرنا كهگیلویه و بویراحمد» telegram.me/irnayasujj دنبال كنید.
خبرنگار: فرزانه شریفی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
/6110/8143

سرخط اخبار استان‌ها