۲۳ شهریور ۱۳۹۵، ۱۷:۱۰
کد خبر: 82228898
T T
۰ نفر
بازگشايي دو راه روستايي در آستارا بعد از بارش هاي اخير

آستارا - ايرنا - رئيس اداره راه و شهرسازي آستارا گفت: دو راه روستايي در بخش مركزي اين شهرستان كه بر اثر ريزش كوه و آبگرفتگي ناشي از بارش هاي اخير مسدود شده بود، با تلاش راهداران اين شهرستان بازگشايي شد.

انور بي نياز عصر سه شنبه در گفتگو با خبرنگار ايرنا افزود: در پي بارش 24 ساعت گذشته در شهرستان آستارا بخشي از كوه در روستاي مشند دچار ريزش شده و راه ارتباطي اين روستا را مسدود كرده بود.
وي اظهار كرد: نيروهاي راهداري پس از اطلاع از وقوع اين حادثه بلافاصله با جمع آوري مصالح ريزش كرده از كوه در چند نقطه و تلاش بي وقفه در مدت چهار ساعت، به بازگشايي مسير اقدام كردند.
بي نياز بيان كرد: راه روستاي هولستون آستارا نيز به علت آبگرفتگي مسدود شده بود كه با تلاش راهداران و هدايت آب هاي سطحي، نسبت به بازگشايي مسير و تسهيل تردد اقدام شد.
بي نياز ادامه داد: راهداران با دو دستگاه لودر، يك دستگاه گريدر و يك دستگاه كاميون در محورهاي مواصلاتي حوزه استحفاظي راه و شهرسازي آستارا مستقر هستند تا در تردد خودروها مشكلي به وجود نيايد.
رئيس اداره هواشناسي آستارا ميزان بارندگي 48 ساعت گذشته در اين شهرستان را 46 ميليمتر اعلام كرده است.
فردين فرتوت نيا گفت: دماي فعلي هوا در آستارا 24 درجه سانتيگراد است و در 24 ساعت آتي، آسمان نيمه ابري و در برخي از ساعت ها همراه با بارش پراكنده پيش بيني مي شود.
شهرستان 86 هزار نفري آستارا در 200 كيلومتري غرب مركز استان گيلان واقع شده و داراي 25 كيلومتر راه اصلي ، 148 كيلومتر راه روستايي و 15 كيلومتر بزرگراه است.
7105 /7124/2007

سرخط اخبار استان‌ها