۲۷ تیر ۱۳۹۴، ۱۲:۵۷
کد خبر: 81687157
T T
۰ نفر
موفقیت در مذاكرات هسته ای بزرگترین دستاورد دولت تدبیر و امید است

كرج-ایرنا-استاندار البرز گفت كه موفقیت تیم مذاكره كننده كشور در احقاق حقوق ملت ایران در مذاكرات، بزرگترین موفقیت و دستاوردی بود كه دولت تدبیر وامید پیش تر وعده تحقق آن را داده بود و به ثمر نشست.

به گزارش ایرنا، سید حمید طهایی روز شنبه در سخنرانی پیش از خطبه های نماز عید سعید فطر مشكین دشت شهرستان فردیس افزود: به بار نشستن تلاش های جهادگران عرصه دیپلماسی كشور خبری كه امروز در دنیا پیچیده است، ماحصل تلاش های تیم مذاكره كننده كشورمان با دو طرف اروپا و امریكایی در موضوع توافق هسته ای بوده است.

وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران مسرور از تلاش جهادگران عرصه دیپلماسی دولت تدبیر و امید است و دستاورد مقاومت و ایستادگی خویش را در سایه عقلانیت سیاسی و عاقلانه و مدبرانه رهبر انقلاب حركت كرد.

طهایی گفت: این موفقیت، حاصل توجه و هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری، مدیریت خردمندانه رییس جمهوری و تلاش های مجدانه تیم خستگی ناپذیر مذاكره كننده است.

وی تلاش دانشمندان هسته ای را ستود و افزود: اقتدار و عظمت امروز كشور به بركت خون شهدای گرانقدر بویژه شهدای هسته ای است اكنون كه توافق هسته ای صورت گرفته همه دلسوزان به این نظام و انقلاب باید بیش از پیش با وحدت، همدلی و اطاعت از فرامین رهبری در پیشرفت و بالندگی كشور گام بردارند.

استاندار البرز گفت كه شهرستان كرج در سایه تهران بوده است و می طلبد یك نگاه ویژه به كرج شود تا از سایه پایتخت بودن تهران بیرون بیاید.

طهایی در خصوص بیمارستان فردیس افزود: نبود بیمارستان در شهرستان فردیس به نحوی بوده كه وزیر بهداشت و درمان به استان البرز سفر داشت فردیس و شهرستانهای استان البرز نزدیك به تهران هستند هنوز از امكانات درمانی مناسبی برخوردار نیستند.

استاندار البرز مبلغ 300 میلیون ریال برای ساخت مسجد شهر مشكین دشت فردیس كمك كردند.

در پایان استاندار البرز با حضور فرماندار فردیس،امام جمعه موقت شهرستان فردیس،اعضای شورای شهر مشكین دشت شهرستان فردیس با خانواده شهیدان بهرام مهین خاكی،قدوسی،كریم گوزلی و جانبازان 70 درصد ایوب نجفی و محمد مهینی دیدار و دلجویی كردند.

شهر مشكین دشت 68 هزار نفر جمعیت دارد.ك/3

7417/1535
۰ نفر

سرخط اخبار سیاست