راه اندازي بيمارستان و اجراي طرح هاي هادي روستايي مهمترين نيازهاي اين شهرستان است

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار روانسر گفت: راه اندازي بيمارستان و اجراي طرح هاي هادي روستايي مهمترين مطالبه مردم اين شهرستان از مسوولين است.

به گزارش خبرنگار ايرنا، 'حسين ويسمرادي' روز پنجشنبه در جلسه شوراي برنامه ريزي روانسر كه به رياست استاندار در فرمانداري تشكيل شد، به مهمترين مشكلات اين شهرستان اشاره كرد و گفت: در بخش اداري يكي از نيازهاي مردم استقرار اداره ثبت اسناد و املاك است كه با توجه به مراجعات مكرر شهروندان انتظار مي رود نسبت به راه اندازي اين اداره اقدامات لازم صورت گيرد.

وي ادامه داد: واگذاري مجتمع تفريحي و توريستي غار قوري قلعه به بخش خصوصي و توسعه مجتمع مذكور از ديگر مواردي است كه انتظار مي رود اقدامات لازم در خصوص آن صورت گيرد.

ويسمرادي همچنين به نيازها و مشكلات روانسر در بخش عمران اشاره كرد و گفت: متصل كردن چاه آب بهره برداري شده، ايجاد مركز اداري شماره دو روانسر، تقويت پايگاه هاي اورژانس جاده به دليل حادثه خيز بودن منطقه از جمله درخواست هاي مردمي و نيازهاي شهرستان است.

فرماندار روانسر در ادامه، اجراي طرح هادي را يكي از خواسته هاي جدي مردم و روستانشينان عنوان كرد و افزود: اميدواريم مسوولين استاني نسبت به تامين اعتبار مورد نياز براي تكميل طرح هاي نيمه تمام هادي روستايي اقدام كنند.

وي همچنين خواستار برق رساني به روستاي نوخان شد و افزود: اخداث بيمارستان يكي ديگر از مطالبات مردم روانسر است و با توجه به اينكه زمين مورد نياز تامين شده اميدواريم اقدام لازم براي تامين اعتبار ساخت پروژه بيمارستان از سوي مسوولين اتخاذ شود.

ويسمرادي، همچنين از وجود 28 واحد آموزشي غيراستاندارد و خطرآفرين در مقاطع مختلف تحصيلي در روانسر خبر داد و ضمن اينكه خواستار نوسازي آن ها شد، يادآور شد: هم اكنون 180 دانش آموز در مقطع ابتدايي در داخل كانكس به جاي مدرسه تحصيل مي كنند.

وي در پايان، تكميل، تعريض و شانه سازي راه اصلي حسن آباد به سه راه بياشوش را از ديگر انتظارات مردم روانسر از استاندار و ساير مسوولين استان عنوان كرد.

7458/567

سرخط اخبار استان‌ها