۹ آذر ۱۳۹۱، ۹:۴۷
کد خبر: 80434072
T T
۰ نفر
پيشنهادهاي كاركنان گاز قريب سه ميليارد ريال صرفه جويي به همراه داشت

سمنان - دبير كارگروه انضباط مالي و صرفه جويي در هزينه هاي شركت گاز استان سمنان گفت: با پيشنهادات سازنده كاركنان بيش از دو ميليارد و 981 ميليون ريال در اين شركت صرفه جوئي شده است.

'قربان جانعلی زاده' روز پنجشنبه در گفت و گویی این صرفه جویی را مرتبط با هفت پیشنهاد برتر دانست و افزود: پنج مورد از این پیشنهادات در حوزه بهره برداری و دو مورد نیز در حوزه امور مهندسی و اجرای طرحها اجرا و نتایج فوق حاصل شده است.

وی با تشریح پیشنهادات ارائه و اجرا شده گفت: بیشترین صرفه جوئی به ترتیب مربوط به پیشنهاد تجمیع روستاهای نزدیك به هم و بكارگیری گازبان بجای نفر ثابت بر مبنای تعداد مشترك و تعیین حق الزحمه گازبان بر اساس تعداد مشترك با صرفه جوئی سالیانه 142 میلیون ریال، استفاده از لینك رادیویی برای ارتباط ستاد استان سمنان با شهرهای سمنان، سرخه و مهدیشهر و حذف هزینه های مخابراتی كه پیش از این به صورت قبض پرداخت می شد با صرفه جوئی سالیانه 140 میلیون ریال است.

وی افزود: كنتور خوانی و توزیع صورت حساب مشتركین توسط گازبان هر مجموعه روستا با صرفه جوئی سالیانه 765 میلیون ریال و تامین انرژی الكتریكی ایستگاه تقلیل فشار شهری سرخه از طریق انرژی خورشیدی، با صرفه جوئی سالیانه 360 میلیون ریال بیشترین پیشنهاد های اجرا شده در این شركت بوده است.

دبیر كارگروه انضباط مالی و صرفه جویی در هزینه های شركت گاز استان سمنان افزود: هوشمندسازی و خود كنترلی ایستگاه های حفاظت كاتدیك از راه دور و حذف بازدید حضوری از این ایستگاهها با صرفه جویی سالیانه 58 میلیون ریال، استفاده از خط VPN بجای dialup برای دیسپچینگ شاهرود با صرفه جوئی سالیانه 18 میلیون ریال و حذف گازبانی در روستاها با اشتراك كمتر از یك هزار و 500 مشترك با صرفه جوئی سالیانه 24 میلین ریال نیز از پیشنهاد های صرفه جوئی ارائه شده از سوی كاركنان این شركت بوده است.ك/1

599/608

سرخط اخبار استان‌ها