۱ خرداد ۱۳۹۸، ۱۱:۳۰
کد خبر: 83323602
T T
۰ نفر
معامله قرن طرح مشكوك آمریكا برای منطقه است

تهران - ایرنا - سفیر فسطین در دوحه طرح آمریكا موسوم به معامله قرن را طرح مشكوكی برای منطقه ارزیابی كرد و گفت این مسئله در دیدار محمود عباس با امیر قطر مورد بحث و بررسی قرار گرفت .

به گزارش روز چهارشنبه خبرگزاری رسمی قطر ( قنا ) «منیر غنام» در حاشیه دیدار محمود عباس رییس تشكیلات خودگردان فلسطین با شیخ «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر در دوحه گفت كه عباس با امیر قطر درباره چالش ها و پروژه های تردید آمیزی كه آمریكا با نام معامله قرن درباره مساله فلسطین دنبال می كند و قرار است در ماه ژوئن (خرداد-تیر ) مفاد آن را اعلام كند، رایزنی كردند.
خبرگزاری رسمی فلسطین (وفا) هم گزارش داد در دیدار شیخ تمیم و محمود عباس ، دو طرف به موضوعاتی از جمله تداوم تجاوزهای رژیم صهیونیستی به قدس و مسجدالاقصی و مقدسات اسلامی و مسیحی و شرایط سخت معیشتی مردم فلسطین پرداختند.
آمریكا روز دوشنبه اعلام كرد كه نشست اقتصادی بین المللی در روزهای 25 و 26 ژوئن (4و 5 تیر) برای جذب سرمایه‌گذاری در اراضی فلسطین در بحرین برگزار خواهد شد.
گفته می شود در این كنفرانس نمایندگان دولت‌ها، جامعه مدنی و سرمایه‌گذاران برای آغاز اجرای بخش اقتصادی معامله قرن شركت خواهند كرد.
جرد كوشنر داماد و مشاور رئیس جمهوری آمریكا پیش تر اعلام كرده بود كه معامله قرن بعد از ماه رمضان اعلام خواهد شد.
شبكه 13 تلویزیون رژیم صهیونیستی به نقل از یك مسؤول برجسته این رژیم گزارش داد كه دولت آمریكا رسما از اسرائیل برای شركت در كنفرانس اقتصادی درباره معامله قرن دعوت كرده است.
خاورم**9366**1508
۰ نفر

سرخط اخبار جهان