۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳، ۱۵:۲۷
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85482338
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

بیش از ۵۰ شهید و زخمی؛ نتیجه تازه‌ترین جنایت صهیونیست‌ها در نوار غزه + فیلم

تهران- ایرنا- منابع رسانه‌ای امروز (یکشنبه) از شهادت و زخمی شدن بیش از ۵۰ فلسطینی در حمله بمب‌افکن‌های ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه «النصیرات» در مرکز نوار غزه خبر دادند.

به گزارش ایرنا به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سازمان دفاع شهری در نوار غزه در این باره اعلام کرد که پیکر ۳۱ شهید را از زیر آوار ناشی از حمله بمب‌افکن‌های رژیم صهیونیستی به خانه‌ای در اردوگاه النصیرات بیرون آورده است.

این سازمان همچنین اعلام کرد که ۲۰ زخمی ناشی از این حمله نیز به بیمارستان منتقل شدند.

سازمان دفاع شهری در نوار غزه در ادامه از ادامه عملیات جست وجو برای یافتن مفقودان در نتیجه این حمله خبر داد.

کابینه جنگ رژیم صهیونیستی ۱۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ (۶ می ۲۰۲۴) به رغم مخالفت‌های بین‌المللی، حمله زمینی به شهر رفح را تائید کرد.

ارتش رژیم اشغالگر، از ۱۸ اردیبهشت بخش فلسطینی گذرگاه رفح در شرق این شهر را اشغال کرده‌ است. به این ترتیب، رفح شاهد حملات هوایی و گلوله باران شدید رژیم اسرائیل در تمامی مناطق خود از جمله مناطق مسکونی بوده و این رژیم با حمله به سمت گذرگاه رفح، تنها دروازه فلسطینیان غزه را به روی جهان بسته است.

به گزارش ایرنا، پس از گذشت دویست و بیست و شش روز از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرو می‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اشغالگر این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از دویست و بیست و شش روز نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار جهان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha