۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵
کد خبر: 83312483
T T
۰ نفر

برخورد با توزيع كنندگان مواد مخدر در جامعه تشديد شود

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۱۵
کد خبر: 83312483
برخورد با توزيع كنندگان مواد مخدر در جامعه تشديد شود

قزوين - ايرنا - استاندار قزوين گفت: بايد برخورد با توزيع كنندگان مواد مخدر در دستور كار دستگاه هاي متولي قرار گرفته و به شكلي همه جانبه تشديد شود.

به گزارش ايرنا، عبدالمحمد زاهدي روز دوشنبه در دومين جلسه شوراي هماهنگي مبارزه با مواد مخدر استان قزوين كه در استانداري برگزار شد، افزود: مبارزه با توزيع كنندگان خرد و عمده مواد مخدر در جامعه نبايد به شكل علي و معلولي و عمودي صورت گيرد، چون هر حلقه از اين زنجيره مي تواند طرف ديگر را در جامعه به وجود آورد.
وي با بيان اينكه حوزه مواد مخدر درحال گسترش در جامعه است، اظهار داشت: بايد راهكارهاي جديدي براي مبارزه با مواد مخدر در جامعه ايجاد شود كه مهمترين آنها فرهنگ سازي براي مقابله با شيوع اعتياد است.
زاهدي اظهار داشت: جلوگيري از حمل و نقل مواد مخدر در كشور به سمت اروپا يكي از مهمترين موضوعاتي است كه جمهوري اسلامي آن را به خوبي مديريت كرده و در اين ميان هرساله چندين شهيد تقديم نظام و انقلاب مي شود.
استاندار يادآور شد: مواد مخدر يك پديده ويرانگر در جامعه است و در اين رابطه بايد برخوردها به شكل مستمر و همه جانبه صورت گيرد تا به نتيجه مطلوب دست يابيم.
زاهدي در مورد پديده اعتياد در بين دانش آموزان گفت: موضوع اعتياد دانش آموزان بحث بسيار مهمي است و با توجه به اين موضوع بايد تمركز كاهش آسيب هاي اجتماعي بر روي افراد كم سن و سال قرار گيرد تا آينده پاكي براي جامعه رقم بخورد.
۹۹۲۵* 6101

سرخط اخبار استان‌ها