۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۴۸
کد خبر: 83300407
T T
۰ نفر

همه جامعه بايد براي تحقق شعار سال تلاش كنند

۱۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۳:۴۸
کد خبر: 83300407
همه جامعه بايد براي تحقق شعار سال تلاش كنند

قزوين - ايرنا - رييس سابق شوراي عالي استان ها گفت: تحقق شعار سال و ايجاد رونق توليد در كشور تنها كار يك دستگاه و نهاد خاصي نيست بلكه بايد همه براي عملياتي شدن آن وارد عمل شوند.

به گزارش ايرنا، مهدي چمران روز پنجشنبه در همايش حكمت مطهر كه در مسجد توحيد شهر اقباليه برگزار شد، با بيان اينكه رونق توليد صرفا وظيفه سازمان صنعت، معدن و تجارت نيست، اظهار داشت: همه جامعه بايد براي رونق توليد تلاش كنند تا بتوانيم از اين بحران اقتصادي خارج شويم.
وي با بيان اينكه دشمن از اقتدار نظام مي ترسد، عنوان كرد: امروز خوشبختانه ايران به واسطه هدايت رهبر فرزانه انقلاب به درجه اي از توانمندي هاي نظامي، علمي و موشكي دست يافته است كه دشمنان از نام نظام جمهوري اسلامي مي ترسند.
چمران به جنگ همه جانبه از سوي دشمنان نظام و انقلاب اسلامي اشاره كرد و گفت: در اين جنگ اقتصادي بايد به دنبال رونق توليد باشيم تا بتوانيم كشور را از بحران نجات دهيم.
وي گفت: بسياري از تجمعات كارگري كه در كشور برگزار مي شود، نشات گرفته از توطئه دشمنان نظام براي ايجاد نارضايتي در دل مردم است و بايد در اين زمينه هوشيار باشيم.
اين استاد دانشگاه با بيان اينكه دشمنان داخلي سرسپرده دولت هاي آمريكا هستند، تشريح كرد: اگر سرمنشا نارضايتي ها اجتماعي را در جامعه دنبال كنيد، به كساني مي رسيد كه فريب دشمن را خورده و در راستاي سياست هاي دولت آمريكا و صهيونيست گام برمي دارند.
وي افزود: دشمنان نظام و انقلاب اسلامي همواره تلاش مي كنند تا اعتقادات مردم را عامل اصلي مشكلات اجتماعي و اقتصادي معرفي كنند و همه بايد در اين رابطه هوشيار باشند.
چمران گفت: دشمن مي خواهد با دروغ پردازي و شايعه سازي اعتقادات مردم را بگيرد، درحالي كه مشكلات جامعه ربطي به اعتقادات ندارد و اتفاقا تنها راه خوشبختي و سعادت مردم همين اعتقادات است .
وي اضافه كرد: دشمنان نظام و انقلاب اسلامي به دنبال نااميد كردن مردم هستند تا مسئولان براي سازش با آنها اقدام كنند كه دقيقا خلاف سياست هاي نظام و شعار سال است.
اين مدرس دانشگاه در ادامه به اصل هدايت از سوي رهبر انقلاب تاكيد كرد و گفت: رهبر انقلاب با تنظيم بيانيه گام دوم انقلاب راهبرد چهل ساله جمهوري اسلامي را تبيين كرده است و متاسفانه عده اي بدون توجه به اين ارزش ها فريب رسانه هاي بيگانه را مي خورند.
چمران گفت: شبكه من و تو، بي بي سي و رسانه هاي مجازي دشمن دروغ پردازي هاي زيادي داشتند كه انقلاب اسلامي به چهلمين سالگرد پيروزي خود نمي رسد، درحالي كه جمهوري اسلامي با اقتدار همواره مسير توسعه را طي كرده است.
رييس سابق شوراي عالي استان هاي كشور در پاسخ به اين سوال كه چرا جنگيديم؟ افزود: ما از ابتدا با هيچ كشوري جنگ نداشتيم بلكه دشمني و جنگ از بيرون بر كشور تحميل شد و در نهايت مصطفي چمران ها به وجود آمدند.
چمران به موضوع جنگ با داعش پرداخت و تشريح كرد: حضور نيروهاي بسيج و سپاه در سوريه درست همانند دوران دفاع مقدس از تاكتيك هاي مصطفي چمران بهره برد با اين تفاوت كه اين بار سردار قاسم سليماني نيروها را هدايت مي كرد.
وي اظهار داشت: داعش در تمام شهرهاي همسايه ايران نفوذ كرده بود و تنها عاملي كه توانست اين نيروهاي اهريمني را از منطقه بيرون كند، تشكيلات مقدس بسيج بود كه همه بايد قدردان اين نهاد مقدس باشيم.
وي از داعش به عنوان مدعيان دروغين اسلام و دست نشانده دشمنان نظام و انقلاب اسلامي ياد كرد و گفت: اين افراد خود را مسلمان 100 درصد اصل معرفي مي كردند ولي در عمل كودكان را كشته و به زنان تجاوز نمودند كه درس بزرگي براي مردم سراسر جهان بود.
چمران با اينكه نقش ايران در شكست داعش بسيار پررنگ است، خاطرنشان كرد: دونالد ترامپ رييس جمهور آمريكا به دروغ مي گويد كه من داعش را شكست دادم درحالي كه به وجود آورنده داعش خود آمريكا بود.
وي يادآور شد: ترامپ با همه كوشش ها براي وارونه نشان دادن حقيقت در ايران، دچار حقارت شده و هم اكنون پرونده فسادهاي مالي و اخلاقي وي در كشور دست به دست مي شود.
در پايان اين مراسم از 35 مربي و معلم عقيدتي و سياسي تجليل به عمل آمد.
9925*6101

سرخط اخبار استان‌ها