۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲
کد خبر: 83297485
T T
۰ نفر

نوزاد 6 ماهه كوچكترین عضو كتابخانه های قزوین شد

۱۰ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۱۲:۲۲
کد خبر: 83297485
نوزاد 6 ماهه كوچكترین عضو كتابخانه های قزوین شد

قزین - ایرنا - سید 'سوشیانت رضوی طوسی' نوزاد 6 ماهه قزوینی در اقدامی نمادین به مناسبت برگزاری نمایشگاه سراسری كتاب كشور به عنوان كوچكترین عضو، به عضویت كتابخانه عمومی عارف قزوینی درآمد.

مسئول كتابخانه عارف قزوینی روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: والدین سید سوشیانت رضوی طوسی هدف از این اقدام را نهادینه شدن فرهنگ مطالعه و انس با كتاب و كتابخوانی در جامعه عنوان كردند.
فرهاد آقاجانلو افزود: این نوزاد متوسط 29 آبان ماه سال 1397 است و والدین او با این اقدام به دنبال علاقمند كردن فرزندانشان از سنین كودكی به كتاب خوانی هستند.
وی اضافه كرد: با توجه به اینكه كتابخانه های عمومی برخوردار از امكانات و خدمات فرهنگی متنوعی هستند، امروزه خانواده ها می توانند با كمترین هزینه به مدت یكسال از برنامه های فرهنگی متنوع كتابخانه ها در كنار امانت كتاب های مختلف بهره بگیرند.
آقاجانلو ادامه داد: این اقدامات نظیر كلاس های قصه گویی، مسابقات نقاشی، آموزش های كاردستی، صنایع دستی و فعالیت های خلاقانه، جلسات جمع خوانی و روخوانی كتاب، مسابقات كتابخوانی، جلسات شب شعر، نقد و بررسی و رونمایی كتاب هستند كه در كنار امانت كتاب هایی در تمامی موضوعات و با كمترین هزینه، گستره ای وسیع از خدمات فرهنگی را برای مخاطبان فراهم می كند.
مسئول كتابخانه عارف قزوینی افزود: همچنین امروزه كتابخانه ها برخوردار از بخش های تخصصی كودك و بخش اسباب بازی و اتاق های بازی برای كودكان هستند كه تمامی این امكانات را به صورت رایگان به اعضا ارایه می كنند.
استان قزوین دارای 67 كتابخانه عمومی با بیش از 85 هزار عضو است.
7388*3013

سرخط اخبار استان‌ها