۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۵۲
کد خبر: 83292658
T T
۰ نفر

جشنواره بازی های رومیزی در تهران برگزار شد

۶ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۰:۵۲
کد خبر: 83292658
جشنواره بازی های رومیزی در تهران برگزار شد

تهران- ایرنا- رئیس انجمن بازیهای فكری فدراسیون ورزش همگانی با بیان اینكه جشنواره رایگان بازیهای رو میزی در 34 مركز كشور امروز جمعه برگزار شد افزود: این مسابقات كه در تهران نیز برگزار شد بیش از 5 هزار شركت كننده در سراسر كشور داشت.

كاظم دستگردی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: جشنواره سراسری بازیهای رومیزی ایران با عنوان «هر خانواده، یك میز بازی» در 20 استان و 34 مركز به مدت یك روز (ششم اردیبهشت) برگزار شد.
وی با بیان اینكه جشنواره روز جهانی بازیهای رومیزی كه همزمان در یك روز و در 80 كشور برگزار می شود از سال 2012 آغاز شد گفت: طبق تقویم جهانی می بایست این رویداد در 11 خرداد ماه برگزار می شد كه با توجه به مقارن شدن این روز با ماه مبارك رمضان، جشنواره بازیهای فكری امروز(ششم اردیبهشت ماه) برگزار شد.
دستگردی با اشاره به اینكه در پایتخت سه مركز برای این جشنواره در نظر گرفته شده بود افزود: این مسابقات در گیشا، بالاتر از چهارراه فرمانیه و همچنین بوستان ولایت درب شماره سه روبروی سایت شهر ورزش برای علاقه مندان برگزار شد.
به گفته وی بازهای فكری امسال به صورت همزمان در 34 مركز كشور در استان های مختلف از جمله اردبیل، اصفهان، البرز، بوشهر، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خوزستان، سمنان، سیستان و بلوچستان، فارس، كردستان، كرمان، كرمانشاه، گلستان، گیلان، همدان و یزد برگزار شد.
جشنواره سراسری بازیهای رومیزی ایران امسال با عنوان «هر خانواده، یك میز بازی» در 4 بخش فكری رومیزی، فكری پازلی، فكری مجازی و بازی اتاق فرار برگزار شد.
تهرام/7247//6139
۰ نفر

سرخط اخبار جامعه