۱۳ آذر ۱۴۰۲، ۱۴:۵۹
کد خبر: 85311491
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ششمین جشنواره ابربازی‌ها در دانشگاه یزد آغاز شد

یزد- ایرنا- معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد از آغاز ششمین جشنواره ابربازی‌ها از امروز/دوشنبه/ در دانشگاه یزد خبر داد و گفت: شرکت برای همه علاقه مندان در این جشنواره آزاد و به صورت رایگان است.

به گزراش ایرنا، "محمدرضا ربانی" در مراسم آغاز بکار جشنواره ابربازی‌ها گفت: این جشنواره به مدت سه روز در سالن فجر دانشگاه یزد از ساعت ۱۷ تا ۲۲ برگزار می شود و از سوی سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد فرصت خوبی فراهم شد تا با یک طرح جذاب در قالب جشنواره زمینه تفریح دانشجویان و خانواده‌های آنها فراهم شود.

ربانی با بیان برگزاری این مسابقات در ۳۷ بازی گفت: شرکت در این جشنواره برای همه افراد آزاد است و به صورت فردی ، گروهی و خانوادگی برگزار می شود.

معاون ورزش سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بازی‌هایی مانند منچ ، شطرنج ، چهار حلقه و ایرهاکی در فضای حقیقی و بازی ماهی‌گیری و بیلیارد امتیازی که بعضا در فضای مجازی انجام می شود را از رشته های جشنواره ابربازی‌ها که در مقیاس بسیار بزرگ‌تر طراحی می شوند، عنوان کرد.

ربانی گفت: تاکنون پنج دوره جشنواره ابربازی در شهر یزد برگزار شده است که دوره های قبل در پارک ها و بوستان انجام می شد و در این مرحله برای نخستین بار در یک فضای آموزشی و علمی برگزار می شود.

معاون ورزش سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری خاطرنشان کرد: جشنواره قبلی مورد رضایت شهروندان استان قرار گرفت و تداوم این گونه جشنواره‌ها در دستور کار قرار دارد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha