۲ اردیبهشت ۱۳۹۸، ۲۱:۲۴
کد خبر: 83288016
T T
۰ نفر
تفاهم‌نامه آموزشي «طرح سرباز مهارت» در آذربايجان‌غربي امضا شد

اروميه - ايرنا - تفاهم‌ نامه آموزشي «طرح سرباز مهارت» بين اداره كل ورزش و جوانان و جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي منعقد شد.

عبدالله چمن گلي مديركل ورزش و جوانان آذربايجان غربي روز دوشنبه در جلسه انعقاد اين تفاهم نامه گفت: اين تفاهم نامه در راستاي آموزش و يادگيري مهارت‌ هاي اشتغال، كارآفريني و مهارت‌هاي زندگي براي يكهزار سرباز وظيفه نيروهاي مسلح در محل پادگان ها و مراكز آموزش نظامي منعقد شده است.
سرپرست جهاد دانشگاهي آذربايجان غربي نيز در اين جلسه گفت: اين طرح با مشاركت نيروهاي مسلح و وزارت ورزش و جوانان به مدت 80 ساعت برگزار خواهد شد.
امين رستم زاده بيان كرد: سربازان در اين دوره مهارت‌هاي كاربردي شامل آشنايي با آمادگي و برنامه ريزي شغلي، آشنايي با اصول رزومه نويسي و مصاحبه شغلي، آشنايي با مراكز و برنامه هاي حمايتي كسب و كارها، آشنايي با مراحل راه اندازي كسب و كارهاي خرد، آشنايي با مهارت هاي بازاريابي و فروش و آشنايي با قوانين و مقررات كسب و كار سرفصل هاي دوره مهارت هاي عمومي حوزه اشتغال و كارآفريني را ياد مي گيرند.
به گزارش ايرنا ايجاد جذابيت در سطح جامعه و خانواده‌ها نسبت به موضوع سربازي، ايجاد زمينه نشاط براي سربازان، استفاده بهينه از اوقات فراغت سربازان و كسب قابليت ايجاد كسب و كار و اشتغال پس از پايان خدمت سربازي از مهمترين فوايد اجراي طرح آموزش مهارت هاي زندگي و اشتغال براي سربازان است.
7156/2093

سرخط اخبار استان‌ها