۲۹ فروردین ۱۳۹۸، ۷:۲۹
کد خبر: 83283051
T T
۰ نفر
تمرین را تا حضور در تیم ملی ادامه می دهم

یزد - ایرنا - والیبالست نوجوان یزدی دعوت شده به اردوی تیم ملی گفت: تمرین خود را برای حضور دائمی در تیم ملی و كسب افتخار برای استان و كشور با تمام توان ادامه می دهم.

محمد صالح سلیمی حجت آبادی دانش آموز پایه 12 رشته تربیت بدنی هنرستان شهید چمران یزد و متولد سال 1380 است كه به مدت چهار سال در رشته والیبال فعالیت دارد.
وی كه قبلا عضو باشگاه صنایع اردكان و هم اكنون در تیم والیبال « شهداب یزد» بازی می كند، از سوی كادرفنی بارها به اردوی تیم ملی نوجوانان كشور دعوت شده است.
این دانش آموز ورزشكار یزدی موفقیت های خود را در این رشته مدیون عباسعلی و تقی میرحسینی 2 مربی والیبال استان و همچنین همكاری خوب مسئولان هنرستان شهید چمران می داند.
سلیمی روز پنجشنبه در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: هدف نهایی اش در این رشته عضویت در باشگاه های معتبر كشور و همچنین حضور در تیم ملی و كسب افتخار برای یزد و ایران است.
وی ادامه داد: هم اكنون مرتب و منظم زیر نظر مربیان به تمرین می پردازد و برای موفقیت و ارتقا به حمایت های مادی و معنوی مسئولان ورزشی نیاز دارد.

** ضرورت ایجاد خانه والیبال
والیبالیست نوجوان یزد تصریح كرد: ایجاد خانه والیبال در استان ضروری است كه نقش مهمی در ارتقای آمادگی ورزشكاران این رشته برای موفقیت بیشتر دارد.
سلیمی تصریح كرد: نبود تمرین بلند مدت برای تمام رده های سنی مشكل بزرگ رشته والیبال یزد است كه باید برای حل آن اقدام شود.
وی بیان داشت: مسئولان بعد از هر مسابقه وعده هایی به ورزشكاران می دهند كه بعد از مدتی فراموش می شود و باید در این خصوص عنایت بیشتری به جامعه هدف داشته باشند.
این دانش آموز ورزشكار یزدی همچنین به بالا بودن هزینه ها برای رفت و آمد به مسابقات، تمرین و حضور در اردوهای برون استانی اشاره كرد و رسیدگی به آن را خواستار شد.
سلیمی تصریح كرد: پرداخت برخی كمك هزینه ها به ورزشكاران دعوت شده به تیم های ملی می تواند در ایجاد انگیزه، كمك مادی به آنها و رفع دغدغه برای توفیق بیشتر موثر باشد.
هنرستان فنی شهید چمران یزد 400 دانش آموز دارد كه در رشته های تربیت بدنی، برق و الكترونیك تحصیل می كنند.
هم اكنون 251 هزار دانش‌آموز دختر و پسر در یك هزار و 981 واحد آموزشی با 10 هزار و 138 كلاس درس در استان مشغول به تحصیل هستند كه 136 هزار نفر آنها مربوط به دوره ابتدایی است.
استان یزد با یك مبلیون و 138 هزار نفر جمعیت بر اساس آمار سال 1395، 48 هیات و 65 هزار ورزشكار زیر پوشش بیمه دارد و هیات كاراته در تمام شهرستات ها فعالیت دارد.
7536/ 2047/

سرخط اخبار استان‌ها