۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۲۰
کد خبر: 83279064
T T
۰ نفر

تصادف زنجیره ای در پل قائم زنجان یك كشته بر جا گذاشت

۲۶ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۲۰
کد خبر: 83279064
تصادف زنجیره ای در پل قائم زنجان یك كشته بر جا گذاشت

زنجان - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان زنجان گفت: برخورد یك دستگاه سواری سمند با عابر پیاده كه از عرض كمربندی شمالی 22 بهمن، بالاتر از پل قائم در حال عبور بود، منجر به فوت عابر و بروز تصادف زنجیره ای در این مسیر شد.

سرهنگ مختار شیرمحمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه كه روز جاری اتفاق افتاد، 2 مصدوم نیز برجای گذاشت.
وی خاطرنشان كرد: در این حادثه رانندگی چهار خودروی پراید، پژو، سمند و مینی بوس با یكدیگر برخورد كردند و تقریبا همزمان با این رخداد چهار خودروی سواری دیگر نیز در لاین جنوبی این مسیر با یكدیكر تصادف كردند كه خوشبختانه این حادثه مصدوم و فوتی نداشت.
فرمانده انتظامی شهرستان زنجان 50 درصد علت این حادثه را قصور متولیان در ایمن سازی و ایجاد حفاظ در كمربندی اطراف پل قائم عنوان كرد و افزود: طی سال گذشته حوادث رانندگی در همین مسیر منجر به فوت 12 نفر شد.
شیرمحمدی بابیان اینكه این موضوع و لزوم نصب دوربین در مسیر به طور مكتوب و شفاهی به متولیان تذكر داده شده است، یادآورشد: سال گذشته در مجموع 39 فوتی در تصادفات داخل شهر زنجان داشتیم كه 12 فوتی مربوط به كمربندی پل قائم و اطراف بیمارستان ولیعصر(عج) بود، لذا از مسئولان استان تقاضا داریم كه به این موضوع رسیدگی كنند.
شیرمحمدی تصریح كرد: اگر همكاری و تعامل بین دستگاهی به نحو مطلوب باشد به یقین مردم نیز از منافع این تعامل و همدلی بهره مند خواهند شد.
به گزارش ایرنا، طی 11 ماهه سال گذشته 39 مورد از مرگ های ناشی از تصادف ها در داخل شهرها به وقوع پیوسته كه این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته با 24 نفر، 62.50 درصد افزایش یافته است.
3216/6085

سرخط اخبار استان‌ها