۲۳ فروردین ۱۳۹۸، ۱۳:۱۵
کد خبر: 83274869
T T
۰ نفر
اقدام آمريكا عليه سپاه نشانه شكست سردمداران استكبار است

چابهار- ايرنا- مدير كل بنادر و دريانوردي سيستان و بلوچستان با تاكيد بر اهميت و جايگاه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي، تروريست شمردن سپاه از طرف آمريكا را محكوم كرد و اين را نشانه شكست سردمداران استكبار جهاني در همه عرصه ها بويژه در توطئه اقتصادي عليه ملت شهيد پرور ايران دانست.

به گزارش ايرنا بهروز آقايي در ديدار با فرمانده سپاه چابهار و تبريك اعياد شعبانيه و ولادت با سعادت امام حسين (ع) و روز پاسدار اظهار داشت: دستيابي به پيشرفت هاي حاصل شده در حوزه بنادر بويژه در سواحل زرخيز مكران نيز قطعا مرهون تلاش شبانه روزي و زحمات اين عزيزان بوده كه زمينه لازم را براي توسعه پايدار و‌ رونق اقتصادي در محور شرق فراهم كرده است.
وي با اشاره به بيانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامي و جمله ‌ي معروف معمار كبير انقلاب اسلامي حضرت امام خميني (ره) مبني بر اينكه «اگر سپاه نبود كشور هم نبود' گفت: اقدامات بزرگ و بي نظير سپاه پاسداران بر هيچ كس پوشيده نيست.
مديركل بنادر و دريانوردي استان با اشاره به اهميت امنيت براي توسعه اقتصادي پايدار، خاطر نشان كرد: امنيتي كه امروز بويژه در محور شرق داريم ناشي از جانفشاني، هوشمندي و اقتدار بي دريغ و شبانه روزي نيروهاي نظامي و انتظامي است.
آقايي با اشاره به جايگاه سپاه و بسيج در عمران و آباداني كشور گفت: سازمان بنادر و دريانوردي هم پاسدار اقتصادي است.
جانشين فرماندهي قرارگاه شهيد فولادي سپاه نيز با تقدير از مجموعه سازمان بنادر و دريانوردي و برنامه ريزي اين ديدار و نشست صميمي، مديران و كاركنان بنادر را پاسداران اقتصادي خطاب كرد و برگزاري موفق همايش بين المللي توسعه چابهار در اسفند 1397 را برگ برنده مهمي در راستاي معرفي قابليت ها و ظرفيت هاي بندر چابهار به دنيا دانست.
فرمانده سپاه شهرستان چابهار نيز با تقدير از حضور مدير كل بنادر و دريانوردي استان و هيات همراه، به نقش تاثيرگذار سپاه پاسداران در هشت سال دفاع مقدس اشاره كرد و افزود: از افتخارات پاسداران حضور در تمامي عرصه هاي اقتصادي، عمراني و اجتماعي در كنار مردم و ساير ارگانهاي دولتي است و در اين زمينه آمادگي هر گونه همكاري براي تحقق اهداف نظام و بويژه در حوزه بنادر را بيش از پيش اعلام مي داريم.
3043 **6081

سرخط اخبار استان‌ها