۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۹:۵۲
کد خبر: 83270003
T T
۰ نفر
استفاده از  اماكن ورزشي گلستان در هفته جوان نيم بها مي شود

گرگان – ايرنا – در گراميداشت ميلاد حضرت علي اكبر (س) و به مناسبت هفته جوان استفاده از سالن ها و اماكن ورزشي و همچنين بازديد از موزه ها و اماكن تاريخي استان گلستان براي جوانان به صورت نيم بها محاسبه مي شود

به گزارش ايرنا معاون فرهنگي و امور جوانان اداره كل ورزش و جوانان گلستان روز دوشنبه در نشست با اصحاب رسانه استان اظهار داشت: 200 برنامه فرهنگي ورزشي به مناسبت هفته جوان در استان برگزار كه غبار روبي گلزار شهدا، ديدار با خانواده هاي معظم شهيدان، اجراي نمايش هاي خياباني ،برگزاري كارگاه هاي هنري، مرخصي تشويقي سربازان جوان در كنار جشن نشاط و اميد و تجليل از جوانان در يازده شهرستان استان از آن جمله است.
محمود متقي با بيان اين كه در شهرستان هاي آق قلا، بندرتركمن و گميشان به دليل مشكل سيلاب و آبگرفتگي جشن تجليل از جوانان برتر را نداريم، از برگزاري برنامه متمركز هفته جوان در سالن ورزشي امام خميني(ره) گرگان خبر داد و گفت: بخشي از هزينه اين مراسم به سيل زدگان گلستان اختصاص دارد و علاوه بر آن آيين گلريزان با حضور نيكوكاران و اقشار مختلف مردم برگزار مي شود.
وي همچنين از توزيع 20هزار پرس غذاي گرم بين سيل زدگان و ارسال اقلامي مانند كنسرو، آب معدني، خمير دندان و وسايل بهداشتي براي اين مناطق خبر داد.
معاون اداره كل ورزش و جوانان در ادامه به فعاليت 105 تشكل مردم نهاد در استان اشاره كرد و افزود: هم اينك فقط اعتبار نامه 57 تشكل اعتبار داشته و 22 عنوان از اين سمن ها در حوزه كمك رساني به سيل زدگان مشاركت دارند.
يازدهم شعبان سالروز ولادت حضرت علي اكبر(س) در تقويم ايران روز جوان نامگذاري شده تا جوانان ايشان را سرلوحه و الگويي شايسته در زندگي خود قرار دهند.
7333/1648

سرخط اخبار استان‌ها