۱۹ فروردین ۱۳۹۸، ۱۸:۱۶
کد خبر: 83269870
T T
۰ نفر
دانشگاه آزاد باید به انتخاب اول كنكوری ها تبدیل شود

بجنورد- ایرنا- رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی گفت: تا افق 1404، دانشگاه آزاد اسلامی باید به انتخاب اول كنكوری ها و نخبه های جامعه تبدیل شود.

به گزارش ایرنا، رجبعلی وثوقی مطلق عصر روز دوشنبه در آیین معارفه ریاست دانشگاه اسلامی واحد شیروان اظهار داشت: در راستای اهداف بلند مدت، رسالت ما این است ایران باید تبدیل به مرجعیت علمی و قطب علمی شود.
وی با اشاره به سرمایه انسانی و نخبگان زیاد در كشور ایران اسلامی گفت: ایران در مسابقات و المپیادهای جهانی دارای رتبه های حائز اهمیت بوده است از سویی جهش علمی دانشگاه آزاد اسلامی هم در سال های اخیر روند خوبی داشته است.
وثوقی با بیان اینكه دانشگاه آزاد شیروان رشته های بسیاری دارد كه این خود جای افتخار و نشان از تلاش و پی گیری های روسای سابق دانشگاه بوده است افزود: هم اكنون این دوره اوج توانایی است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی خراسان شمالی از اعزام شماری از دانشجویان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی شیروان برای كمك به سیل زدگان قدردانی كرد.
در پایان با تقدیر و تشكر از زحمات ابوالفضل فرهای، محمدرضا محمدزاده رهنی به عنوان رئیس جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان منصوب شد.
هم اكنون دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیروان دارای 86 رشته محل در مقاطع، كاردانی، كارشناسی، كارشناسی ارشد و دكتری است كه بیش از 3 هزار و 500 دانشجو در آن تحصیل می كنند.
7186/ 6042

سرخط اخبار استان‌ها