۱۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲
کد خبر: 83267673
T T
۰ نفر

جشنواره آدینه در قزوین برگزار می شود

۱۸ فروردین ۱۳۹۸، ۱۲:۰۲
کد خبر: 83267673
جشنواره آدینه در قزوین برگزار می شود

قزوین - ایرنا - رییس حوزه هنری قزوین گفت: جشنواره آدینه به منظور جذب جوانان به ساحت نماز جمعه با همكاری شورای سیاست گذاری ائمه جمعه قزوین برگزار می شود.

به گزارش ایرنا، علی هوشمند روز یكشنبه در نشست خبری كه به مناسبت هفته هنر انقلاب برگزار شد،افزود: این جشنواره در بخش های مختلف خوشنویسی، خاطره، پوستر، عكس و فیلم كوتاه با هدف جذب جوانان به نماز جمعه برگزار می شود.
وی با اشاره به هفته هنر انقلاب اسلامی،اضافه كرد: برنامه های این هفته از روز دوشنبه نوزدهم فروردین ماه با عطرافشانی گلزار شهدا آغاز خواهد شد.
هوشمند ادامه داد: دیدار هنرمندان با استاندار و نماینده ولی فقیه در استان، برپایی نمایشگاهی از تولیدات واحد هنرهای تجسمی، نشست بررسی چهار دهه تحول در ادبیات پارسی در پی زایش ادبیات پایداری و رونمایی كتاب بررسی ساختار پیرنگ در چند رمان دفاع مقدس با حضور فضل الله خدادادی نویسنده این كتاب در دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) از جمله برنامه های این هفته خواهند بود.
وی همچنین گفت: به مناسبت هفته هنر انقلاب اسلامی نمایش و تحلیل محتوای فیلم 23 نفر با حضور مهدی جعفری كارگردان و برخی از عوامل این فیلم به همت واحد آموزش و پژوهش حوزه هنری در روز 21 بهمن ماه برگزار می شود.
هوشمند، اجرای نمایش خیابانی دختر به نویسندگی امیر رجب پور از 25 تا 27 فروردین ماه در قزوین، محمدیه و الوند، وركشاپ طراحی پوستر با موضوع شعار سال و حقوق بشر آمریكایی و تجلیل و تكریم هنرمندان برگزیده استان در مراسم اختتامه هفته هنر انقلاب اسلامی را از دیگر برنامه های این هفته عنوان كرد.
وی همچنین از برگزاری اختتامیه جشنواره تئاتر بچه های مسجد و دومین جشنواره داستان كوتاه در روز 27 فروردین ماه نیز خبر داد و گفت: حوزه هنری با رسالت تولید محوری فعالیت می كند به گونه ای كه در سال گذشته 70 درصد منابع اعتباری آن در این بخش هزینه شد.
هوشمند افزود: امسال نیز این نهاد با 2 رویكرد تقویت تولید و همچنین ترویج و تبلیغ رونق تولید برنامه های خود را ادامه می دهد.
7388*3013

سرخط اخبار استان‌ها