۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۱۸
کد خبر: 83245752
T T
۰ نفر

پرتابگر شیرازی ركورد آسیا را شكست

۲۵ اسفند ۱۳۹۷، ۲۳:۱۸
کد خبر: 83245752
پرتابگر شیرازی ركورد آسیا را شكست

شیراز-ایرنا- محمد رضا رحمانی فر پرتابگر شیرازی در رقابت های دو و میدانی نوجوانان آسیا كه هم اینك در هنگ كنگ در حال برگزاری است ضمن شكستن ركورد پرتاب دیسك، مدال طلا را بر گردن آویخت.

رئیس هیات دو و میدانی استان فارس شنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: رحمانی فر امروز (شنبه ) نخستین مدال طلا را برای تیم ملی دو و میدانی ایران به ارمغان آورد.
سیروس زارع مهذبیه ادامه داد: این ورزشكار شیرازی در ماده پرتاب دیسك با پرتابی به مسافت 60 متر و 24 سانتی متر ركورد دار آسیا شد و افتخار بزرگی را برای فارس و كشورمان به ارمغان آورد.
وی اضافه كرد: صادق صمیمی دیگر پرتابگر كشورمان در این ماده پس از رحمانی فر نشان نقره گرفت و پرتابگر چین تایپه هم نشان برنز كسب كرد.
زارع مهذبیه اظهار داشت: رحمانی فر مدال نقره پرتاب دیسك نوجوانان آسیا در سال 2018 تایلند و همچنن مقام چهارم المپیك نوجوانان 2018 آرژانتین را در كارنامه دارد.
او افزود: همچنین بنامین یوسفی دیگر دونده شركت كننده از استان فارس در ماده دو 400 متر به دلیل مصدومیت نتوانست به خط پایان برسد و با بدشانسی از دور رقابت ها كنار رفت.
سومین دوره رقابت های دو و میدانی قهرمانی نوجوانان آسیا بیست و هفتم اسفند ماه 97 در هنگ‌ كنگ پایان می یابد.
تیم ملی نوجوانان ایران با 20 ورزشكار در 15 ماده در این مسابقات شركت دارد و بهنام زارع مهذبیه از فارس به عنوان مربی تیم ملی را همراهی می كند.
7368/ 2027

سرخط اخبار استان‌ها