تیم منتخب دو و میدانی مردان فارس به مسابقات بین‌المللی مشهد اعزام شد

شیراز- ایرنا- رییس هیات دو و میدانی استان فارس گفت: تیم منتخب مردان این استان به منظور شرکت در رقابت های دو و میدانی بین‌المللی به مشهد مقدس اعزام شد.

سیروس زارع مهذبیه روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: مسلم نیادوست در ماده  ۱۵۰۰ متر و سه هزار متر با مانع و  بنیامین یوسفی در  ۱۰۰ متر  و  ۲۰۰ متر نفرات اعزامی از فارس به این رقابت ها هستند.

وی اضافه کرد: همچنین  محمد رضا بیگی در ماده  ۸۰۰ متر ۴۰۰ متر،  محمد جواد کاظمی در  ۸۰۰ متر به مربیگری  بهنام زارع از دیگر نفرات اعزامی از فارس هستند.

مسوول کمیته امور استان های فدراسیون دو و میدانی ادامه داد : کنفدراسیون دو و میدانی آسیا مجوز برگزاری نخستین دوره رقابت‌های بین المللی دو و میدانی جام امام رضا(ع) و گرامیداشت استاد علی باغبانباشی قهرمان و پیشکسوت ارزنده کشورمان را در بخش آقایان صادر و در اختیار فدراسیون دو و میدانی قرار داده است.

زارع ادامه داد: رقابت های بخش مردان روزهای ۲۲ و ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۱۵ کشور خارجی در ورزشگاه امام رضا (ع ) مشهد برگزار می شود که این رقابت برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۱ ژاپن انجام می گردد.

تیم بانوان فارس سه مقام کشوری کسب کرد

وی اضافه کرد: همچنین در بخش بانوان نیز که به صورت قهرمانی کشور امروز شنبه در مشهد پایان یافت، تیم فارس  موفق شد سه مقام به دست آورد.

این پیشکسوت ورزش اظهار داشت: سارا ندافی از فارس در ماده ۱۰۰ متر مانع  با زمان ۱۴ ثانیه و چهارده صدم ثانیه ضمن بهبود رکورد شخصی خود به نشان نقره دست یافت،  در این ماده فائزه آشور پور از خراسان رضوی با زمان ۱۳ ثانیه و ۹۹ صدم ثانیه رکورد این ماده که سال ها با زمان ۱۴ ثانیه و ۴۸ صدم ثانیه در اختیار الناز کمپانی از فارس بود را شکست.

 زارع افزود: همچین مریم نوروزی از فارس در ماده پرتاب وزنه با پرتاب ۱۲ متر و ۶۰ سانتی متر نشان نقره گرفت و در پرتاب دیسک چهارم شد، زهرا امیدوار دیگر دوند ه فارسی در پرتاب دیسک با پرتاب ۳۹ متر نشان برنز گرفت و در پرتاب وزنه هم چهارم شد.

 مسوول کمیته امور استان های فدراسیون گفت: در پایان رقابت های بانوان که عنوان قهرمانی کشور داشت و با حضور ۳۰ تیم برگزار شد، خراسان رضوی با کسب ٦ نشان طلا، چهار نقره و  ٢  برنز بر سکوی قهرمانی ایستاد، تهران نیز با پنج نشان طلا، ٢ نقره و یک برنز  نایب قهرمان شد و تیم اصفهان  هم با  ٢ نشان طلا، ٢ نقره و ٢ برنز بر سکوی سوم ایستاد.

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha