۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۰۸
کد خبر: 84445349
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پرتابگر شیرازی در جمع برترین های جهان قرار گرفت

۳۱ مرداد ۱۴۰۰، ۲۱:۰۸
کد خبر: 84445349
پرتابگر شیرازی در جمع برترین های جهان قرار گرفت

شیراز-ایرنا،  محمدرضا رحمانی فر پرتابگر شیرازی در رقابت‌های دو و میدانی جوانان جهان که در شهر نایروبی پایتخت کنیا در حال برگزاری است با قرار گرفتن درمکان پنجم در رده برترین های جهان قرار گرفت.

رییس هیات دو و میدانی استان فارس  شامگاه یکشنبه در گفت وگو  با خبرنگار ایرنا افزود: رحمانی فر لحظاتی پیش در فینال ماده پرتاب دیسک با پرتابی به مسافت ۵۹ متر و ۱۳ سانتی متر در جایگاه پنجم قرار گرفت و افتخاری بزرگ برای فارس و ایران به ارمغان آورد.

سیروس زارع  ادامه داد: این جوان شیرازی  در حالی قدم به فینال این رقابت ها گذاشت که دوندگان بسیار مطرحی از کشورهای صاحب نام رشته دو و میدانی در این پیکارها شرکت داشتند از این رو قرار گرفتن  در رتبه بندی جهانی نیز افتخار خوبی است.

وی افزود: همچنین در این ماده صادق صمیمی دیگر پرتاب کننده ایران از استان چهار محال و بختیاری با پرتابی به مسافت ۶۱  متر و هفت سانتی متر چهارم شد تا  تیم دو و میدانی  ایران ۲ نماینده شایسته در رده بندی جهانی داشته باشد که اتفاقی بی نظیر است.

زارع گفت: مربی تیم ملی دو و میدانی جوانان ایران در این رقابت بهنام زارع از فارس است.

 محمدرضا رحمانی‌فر، صادق صمیمی و محلا محروقی در پرتاب دیسک، امیرحسین ممقانی و ارسلان قشقایی در پرتاب وزنه، امیر مقدمی و دانیال بی‌باک در دو (۴۰۰ متر بامانع)، قاسم‌ بابایی در دو ۱۰۰ متر و بنیامین یوسفی در دو ۲۰۰ متر اعضای تیم ملی ایران در این مسابقات تشکیل می دهند.

مسابقات دو و میدانی قهرمانی جوانان جهان از ۲۷ لغایت  ۳۱ مرداد به میزبانی شهر نایروبی پایتخت کنیا در حال برگزاری است. 

اخبار مرتبط

سرخط اخبار استان‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha