۲۳ اسفند ۱۳۹۷، ۱۳:۰۹
کد خبر: 83243412
T T
۰ نفر
استفاده از ظرفیت كارشناسی برای بی اثر كردن تحریم ضروری است

قم- ایرنا- آیت الله سید محمدعلی علوی گرگانی از مراجع تقلید، استفاده از ظرفیت های كارشناسی موجود در كشور برای بی اثر گذار كردن تحریم ها را ضروری دانست و گفت: تولید نیازمند برنامه ریزی صحیح است كه در این مسیر باید از افراد كارشناس و كاردان استفاده كرد.

به گزارش ایرنا، وی روز پنجشنبه در دیدار رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت، با بیان اینكه كار در وزارتخانه صمت به دلیل مركزیت اجتماع مادی كشور، دشوار است، افزود: وزارت صنایع و معادن كشور دارای اهمیت بسیاری است كه در شرایط تحریم كنونی اهمیت اداره صحیح و با برنامه بسیار بیش از گذشته است.
آیت الله علوی گرگانی، با بیان اینكه ابرقدرت ها تمام تلاش خود را برای ضربه به كشور به كار گرفته اند، افزود: دشمنان ایران اسلامی و به ویژه آمریكا هر چه در توان داشته علیه ملت ایران به كار بسته است و باید در برابر آنها سیاست گذاری و مدیریت صحیح را در صدر اولویت های خود قرار داد.
وی با تاكید بر فعال سازی واحدهای راكد صنعتی موجود در كشور گفت: تعطیلی واحدهای صنعتی، موجب مشكل برای خانواده های كارگران و فعالان این واحدهای تولیدی می شود كه باید فعال سازی این واحدهای تعطیل در اولویت های وزارت باشد.
آیت الله علوی گرگانی با بیان اینكه مسئولان باید صدای ناله مردم را بشنوند و با برنامه های خود، مشكلاتشان را برطرف كنند، ادامه داد: مسئولیت تمام شدنی است و باید مدیران با تلاش شبانه روزی آثار و بركاتی از خود به جای بگذارند تا مردم از آنها به نیكی یاد كنند.
دیدار با آیات عظام ناصر مكارم شیرازی، حسین نوری همدانی،لطف الله صافی گلپایگانی، حسین وحید خراسانی و آیات علیرضا اعرافی مدیرحوزه های علمیه كشور و فقیهی از اساتید برجسته حوزه علمیه و همچنین حضور درشورای گفت و گوی بخش خصوصی و دولت از برنامه های اعلام شده سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به قم می باشد.
7404/ 6133/

سرخط اخبار استان‌ها